Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Reklama z wykorzystaniem testów Reklama na produktach Logo, warunki i wskazówki

Testy Fundacji Pro-Test są obiektywne i niezależne. Dlatego konsumenci mają zaufanie do ocen wystawianych produktom w testach i kierują się nimi podczas robienia zakupów. Również producenci chętnie powołują się na oceny, jakie ich wyroby uzyskały w teście. Oto, na co w tej kwestii powinni zwracać uwagę konsumenci i producenci.

Warunki wykorzystywania wyników testu

Jak wykorzystać test w reklamie?

Każdy przedsiębiorca, który chciałby wykorzystać w swoich działaniach marketingowych wynik testu Fundacji Pro-Test, musi zawrzeć z Fundacją stosowną umowę. Wykorzystywanie wyników testów do działań marketingowych i reklamowych bez zawarcia takiej umowy jest zabronione, chronią je bowiem prawa autorskie. Wykorzystywanie wyników testów jest odpłatne. Aby uzyskać informacje na temat warunków wykorzystywania wyników testów, prosimy o kontakt mailowy (redakcja@pro-test.pl) lub telefoniczny (0-609-125-137).


Logo

Wyniki testu na produktach

Przygotowaliśmy specjalne ujednolicone logotypy, które można umieszczać na opakowaniach produktów i w reklamach. Każdy, kto zdecyduje się na wykorzystywanie wyników testów w swoich działaniach marketingowych, otrzyma pliki graficzne z logotypami. Oto przykładowe logotypy:




Wydanie specjalne

Reklama z wykorzystaniem całego testu

Niektórzy przedsiębiorcy chcą wykorzystywać do celów marketingowych cały test, a nie tylko powoływać się na jego wyniki. To też jest możliwe. Na zamówienie drukujemy wydanie specjalne, z oryginalną okładką „Pro-Testu”, z samym testem lub testami, którymi przedsiębiorca jest zainteresowany. O skład i efekty druku dbają pracownicy Fundacji Pro-Test tak samo skrupulatnie, jak w przypadku pracy nad „Pro-Testem”. Koszt zamówienia wydania specjalnego z testem zależy od jego nakładu i liczby stron. Prosimy o kontakt, a udzielimy szczegółowych informacji.

PRO-TEST na Facebooku