Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO BLISKO 300 TESTÓW
Nr 9 (102) wrzesień 2010
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
E-prenumerata półroczna
E-prenumerata obejmuje 6 kolejnych e-numerów gazety
Cena
89,00 zł
9,99 zł
49,00 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 Test odkurzaczy PRO-TEST: Nr 9 (102) wrzesień 2010 Test odkurzaczy 29 ODKURZACZY W TEŚCIE: Odkurzacz jest tylko tak dobry, jak jego końcówka. Jeśli ta nie zbiera dobrze kurzu, nawet najlepszy odkurzacz niewiele już pomoże. Cóż nam z kolei po dużej sile ssania, skoro tyłem obudowy kurz i tak wyleci? Kolejna pułapka to moc odkurzacza: większa wcale nie oznacza lepszego odkurzania.

Kupowanie odkurzacza nie jest proste. Wciąż więcej
 Test płyt grzewczych PRO-TEST: Nr 9 (102) wrzesień 2010 Test płyt grzewczych 17 PŁYT W TEŚCIE: Płyta ceramiczna czy indukcyjna? Jaką wybrać? Na płycie indukcyjnej ugotujemy szybciej, niż na ceramicznej, ale jej szum może irytować osoby o wrażliwych uszach. Niektórzy mają też obawy co do jej negatywnego wpływu na nasze zdrowie. Czy słusznie?

W teście szczegółowym badaniom poddano 10 tradycyjnych płyt ceramicznych i siedem płyt więcej
 Test lustrzanek i aparatów systemowych PRO-TEST: Nr 9 (102) wrzesień 2010 Test lustrzanek i aparatów systemowych 25 APARATÓW W TEŚCIE: Dziewięciu producentów, trzy systemy i jedno zadanie: dobre zdjęcia w każdych warunkach. Najlepiej radzą sobie z nim zwolennicy tradycji – lustrzanka okazała się zwycięzcą w tym pojedynku.

Nastrojowy portret, uchwycenie ruchu sceny sportowej czy krajobraz o niekończącej się głębi? Niezależnie od tego, jakie ujęcia chcesz utrwalić, więcej
 Akcja Pro-Test PRO-TEST: Nr 9 (102) wrzesień 2010 Akcja Pro-Test Producenci wiedzą, jak niepostrzeżenie podwyższyć cenę. Po prostu zmieniają opakowanie. Czasem okazuje się też, że kupując malutki krem w ogromnym pudełku, płacimy za… powietrze. Zauważymy to tylko, jeśli będziemy się czujnie przyglądać, co wkładamy do koszyka.

Wielu naszych Czytelników było zawiedzionych zmianą opakowania jogurtu Zott. Nie, nie więcej
 Zdrowie PRO-TEST: Nr 9 (102) wrzesień 2010 Zdrowie Kiedy ciało i umysł zaczynają stopniowo tracić swój dawny polot, wiele starszych osób sięga po preparaty z wyciągiem z miłorzębu. Lecz okazuje się, że zachowaniu umysłu w dobrej formie lepiej służy coś zupełnie innego…   Skomplikowana sieć setek miliardów komórek nerwowych w mózgu zajmuje się opracowywaniem, koordynacją więcej
 Turystyka PRO-TEST: Nr 9 (102) wrzesień 2010 Turystyka Bywa, że piętrzące się problemy zamieniają wymarzone wakacje w istny koszmar: Nie ten hotel, który widzieliśmy w folderze, plaża tuż przy ruchliwej ulicy albo – co gorsza – upadek biura podróży, w którym kupiliśmy wycieczkę, jak to miało miejsce w ostatnich dniach w przypadku biura Selectours. Lecz od dziś podróżujący konsumenci będą lepiej chronieni przez prawo. więcej
 Grecja i Włochy PRO-TEST: Nr 9 (102) wrzesień 2010 Grecja i Włochy Grecja od lat jest ulubionym celem wakacyjnych podróży. Nic dziwnego, błękitu jej morza nie dorówna żadne inne miejsce w Europie, a starożytne budowle można spotkać tu na każdym kroku. W tym roku grecki kryzys finansowy odstraszył jednak wielu turystów. Czy słusznie?

Niedziela, początek sierpnia, wyjeżdżam z Warszawy. Na GPS-ie cel: Githio. Dlaczego akurat więcej
 Mało znany owoc PRO-TEST: Nr 9 (102) wrzesień 2010 Mało znany owoc Winogrona to owoce winorośli (Vitis) – długowiecznego krzewu lub pnącza. Istnieje aż 60 gatunków winorośli o owocach w kolorach jasnozielonym, żółtym, różowym, czerwonym, niebieskim lub granatowym.

Winogrona są dość kaloryczne – 100 g dostarcza 70-80 kcal. Zawierają dużo potasu, fosfor, wapń, magnez, żelazo, witaminy C i z grupy B. Dietetycy polecają więcej
 Zakupy PRO-TEST: Nr 9 (102) wrzesień 2010 Zakupy Trzy miliony polskich nastolatków regularnie dostaje kieszonkowe. Mają do wydania blisko 160 mln zł miesięcznie. Czy mogą kupić każdą rzecz? Jakie prawa przysługują najmłodszym konsumentom i ich rodzicom?

Prawie każdy polski nastolatek dostaje kieszonkowe. Najwięcej bo średnio aż 82 zł otrzymuje młodzież w wieku 15-18 lat, młodsze nastolatki – dostają więcej
PRO-TEST na Facebooku