Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO PONAD 400 TESTÓW
Nr 9 (25) wrzesień 2003
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
E-prenumerata półroczna
E-prenumerata obejmuje 6 kolejnych e-numerów gazety
Cena
98,00 zł
12,99 zł
49,00 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 Test pieprzu PRO-TEST: Nr 9 (25) wrzesień 2003 Test pieprzu Okazuje się, że połowa badanych marek pieprzu z rynku polskiego nie spełnia normy, bo zawiera zbyt dużo wody. Czy właśnie takiego pieprzu używacie? Sprawdziliśmy go w teście międzynarodowym. Jak wypada na tle przypraw dostępnych w Unii Europejskiej?

Szczypta pieprzu nada potrawie prawdziwie wyrazistego charakteru. Ale pieprz nie może być zanieczyszczony, zawierać pestycydów więcej
 PRO-TEST: Nr 9 (25) wrzesień 2003 Reklama jest sztuką kuszenia. Nie jest zaś wielkim odkryciem fakt, że łatwiej nam uwierzyć i poddać się sugestiom osób, które lubimy, szanujemy czy podziwiamy. Właśnie po to gwiazdy pojawiają się w reklamie! By nas zainteresować, dowartościować i zmotywować do działania.

Swojego wizerunku do reklam użyczają aktorzy, muzycy, dziennikarze i sportowcy - osoby popularne, więcej