Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO BLISKO 300 TESTÓW
Nr 2 (41) luty 2005
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
E-prenumerata półroczna
E-prenumerata obejmuje 6 kolejnych e-numerów gazety
Cena
89,00 zł
9,99 zł
49,00 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 Test ekspresów do kawy PRO-TEST: Nr 2 (41) luty 2005 Test ekspresów do kawy Gorąca jak piekło, czarna jak noc i słodka jak miłość - tymi słowami swoją kawę wielbią Włosi. U nas zwie się ją espresso. Najlepiej smakuje ze spienionym mlekiem jako cappuccino lub latte macchiato. Taka kawa jest napojem kultowym. Można ją przyrządzić również w domu.

Serca smakoszy kawy biją szybciej na widok drogich ekspresów ciśnieniowych w pełni zautomatyzowanych: więcej
 Test kawy espresso PRO-TEST: Nr 2 (41) luty 2005 Test kawy espresso Espresso to styl życia. Ale nie każda kawa spełni nasze oczekiwania. Wśród 30 produktów przetestowanych przez niemiecką Fundację Warentest tylko co trzeci okazał się dobry, a jeden jedyny - bardzo dobry.

Zwycięzca testu to illy Espresso caffè macinato: ta mielona kawa typu espresso uzyskała najwyższą notę - bardzo dobrą. Również dwie inne kawy tej włoskiej więcej
 Mało znany owoc PRO-TEST: Nr 2 (41) luty 2005 Mało znany owoc Durian (Durio zybethinus) to duży (ok. 3 kg) owoc o kolczastej, zielonobrązowej skórce, który pochodzą z Azji Południowo-Wschodniej. Jego jadalny, słodki, kremowy, żółtawy miąższ zawiera nasiona o długości do 4 cm. na temat walorów sensorycznych duriana opinie są rozbieżne. Jedni uważają ten owoc za wielki przysmak. Innych odstrasza intensywny zapach jego skórki przypominający zgniłą cebulę więcej
 PRO-TEST: Nr 2 (41) luty 2005 Pięknego listopadowego poranka otrzymałem kartkę z życzeniami imieninowymi od firmy, której wcześniej zleciłem wykonanie wizytówek. To jest przykład właściwego indywidualnego traktowania klientów! Dopiero powtórne spojrzenie na "najszczersze życzenia" sprowadziło mnie na ziemię...

Przecież zostałem wprowadzony do ich komputerowego wykazu nabywców! Założony w więcej
 Strona Hałata PRO-TEST: Nr 2 (41) luty 2005 Strona Hałata Na zamieszczone na stronie internetowej www.halat.pl pytanie "Czego się boisz?" 50% respondentów odpowiada, że boi się choroby, 32% - biedy, 11% - innych nieszczęść, a pozostałe 7% twierdzi, że nie boi się niczego.

Dokonując złych wyborów, łatwo sprowadzić na siebie i swoją rodzinę chorobę i/lub biedę. Mądry po szkodzie Polak roku wyborczego 2005 pewnie uzna powyższe więcej
 Taniec PRO-TEST: Nr 2 (41) luty 2005 Taniec Godzinami ćwiczą gesty symbolizujące ryby, ocean czy wędrówkę. Do tego ruchy rąk, które mają opadać, jak liście na wodzie, odpowiednie wygięcie bioder... Coraz więcej Polek - a niekiedy również Polaków - daje się oczarować tańcom egzotycznym.

W Warszawie już kilkaset kobiet uczy się tańca brzucha (lekcje dla mężczyzn zamknięte). Są też prowadzone kursy tańca cygańskiego, więcej
 Produkt kultowy PRO-TEST: Nr 2 (41) luty 2005 Produkt kultowy
Papier wynaleźli Chińczycy. Papier toaletowy również. Od 1391 r. wytwarzali rocznie 720 tys. kawałków papieru toaletowego do użytku przez cesarza. Amerykanie przypisują jednak wynalezienie papieru toaletowego swojemu rodakowi Josephowi C. Cayetty’emu.

Ów nowojorczyk w 1857 r. zaczął produkować i sprzedawać miękki papier do "higieny osobistej". Produkt ten więcej
 Praca za granicą PRO-TEST: Nr 2 (41) luty 2005 Praca za granicą W Polsce bezrobocie sięga blisko 20%. W zachodnich państwach nie przekracza 10. Od niedawna łatwiej o pracę w Unii Europejskiej. Jednak wciąż można spotkać się z wyzyskiem. Czy warto zarabiać za granicą?

W porównaniu do rozwożenia towarów w swojskim hipermarkecie, raczej warto. Chyba że trafimy na nieuczciwego pracodawcę. Ale w Polsce to ryzyko nie jest mniejsze.
więcej
 Nagość w reklamie PRO-TEST: Nr 2 (41) luty 2005 Nagość w reklamie Rozebrana kobieta w reklamie żelu pod prysznic, roznegliżowana młoda dama, wydająca dwuznaczne dźwięki w spocie zachęcającym do kupna szamponu, całkiem naga kobieta w reklamie podpasek, na wpół goła w reklamie auta czy rozbierająca się para reklamująca perfumy... Cóż takiego nagość ma w sobie, że zawładnęła światem reklamy?

Reklama, która zostanie zauważona więcej
PRO-TEST na Facebooku