Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO PONAD 400 TESTÓW
Nr 11 (49) listopad 2005
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
E-prenumerata półroczna
E-prenumerata obejmuje 6 kolejnych e-numerów gazety
Cena
98,00 zł
12,99 zł
49,00 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 Test odtwarzaczy multimedialnych i MP3 PRO-TEST: Nr 11 (49) listopad 2005 Test odtwarzaczy multimedialnych i MP3 Przenośne odtwarzacze MP3 mogą pomieścić całą płytotekę, album zdjęć, a nawet filmy. Nic więc dziwnego, że wciąż rośnie ich popularność. Przed zakupem warto się jednak dobrze zastanowić, który produkt wybrać, bo może się okazać, że za wymianę baterii będziemy musieli zapłacić nawet kilkaset złotych. więcej
 Test tuszów do rzęs PRO-TEST: Nr 11 (49) listopad 2005 Test tuszów do rzęs Mascary pogrubiające rzęsy obiecuje nam niejeden producent. Czy ufać takim zapewnieniom? Doświadczenia ochotniczek biorących udział w teście skłaniają do sceptycyzmu.

Ładniejsze, dłuższe, bardziej gęste i zakręcone - jeśli chodzi o rzęsy, czegóż kobieta może chcieć więcej? Niejedna z nich nie wyjdzie z domu bez ozdobienia tuszem 90 do 180 włosków górnej powieki więcej
 Mało znane warzywo PRO-TEST: Nr 11 (49) listopad 2005 Mało znane warzywo Karczoch (Cynara scolymus) uprawiany głównie w rejonie Morza Śródziemnego, a także w USA, to roślina osiągająca wysokość do 2 m. Na grubej łodydze wyrastają koszyczki kwiatowe z mięsistymi okrywami. Jada się właśnie te koszyczki kwiatowe, jednak zanim się rozwiną. Najpierw się je gotuje, a następnie je odrywając kolejne płatki macza w sosie. Karczochy można też smażyć, piec lub nadziewać.. więcej
 Szczepienia przeciw grypie PRO-TEST: Nr 11 (49) listopad 2005 Szczepienia przeciw grypie Wraz z nadejściem jesiennych chłodów zaczynają atakować nas wirusy grypy. Gorączka, katar, kaszel, ból głowy i mięśni - większość z nas zna te nieprzyjemne objawy. Ale grypa nie musi ograniczać się tylko do nich. Bywa, że kończy się poważnymi powikłaniami, a nawet śmiercią.

W Polsce co roku choruje na grypę około 2-3 mln ludzi. Umiera od kilkudziesięciu do więcej
 PRO-TEST: Nr 11 (49) listopad 2005 Zdrowa czy niezdrowa? Co o wpływie kawy na nasz organizm mówią najnowsze badania naukowe? Obalamy mity dotyczące oddziaływania kawy na nasze zdrowie.

Pijesz kawę? W takim razie na pewno docierały do ciebie doniesienia naukowców na temat potencjalnych zagrożeń, jakie mogą wyniknąć z picia kawy, począwszy od zawału poprzez podwyższenie poziomu cholesterolu we krwi, na więcej
 PRO-TEST: Nr 11 (49) listopad 2005 Lśniąco biały uśmiech to ozdoba każdej twarzy. Co robić, aby mieć piękne, zdrowe zęby? Oto garść porad, czyli: Co każdy przed przystąpieniem do pielęgnacji zębów powinien wiedzieć. więcej
 Psychografia PRO-TEST: Nr 11 (49) listopad 2005 Psychografia Sposób spędzania wolnego czasu, upodobania co do muzyki, kuchni - teraz takie nasze cechy producenci uwzględniają w badaniach zachowań konsumenckich, zamiast tradycyjnych kategorii: wieku, wykształcenia, miejsca zamieszkania, wysokości dochodów etc.

Psychografia, czyli tworzenie portretu psychologicznego konsumenta, akcentuje więc klienta, a nie produkt. Jaki jest portret polskiego konsumenta więcej
 Młodzież i seks PRO-TEST: Nr 11 (49) listopad 2005 Młodzież i seks Kolejne sondaże ujawniają szokującą prawdę o młodych ludziach. Od paru lat seks to dla nich wyłącznie przyjemność. Nie trzeba kochać partnera, by pójść z nim do łóżka. Kontakty fizyczne zaczynają się już w wieku 15 lat, a czasem wcześniej. - Impreza, która nie kończy się w sypialni to strata czasu, a dziewica w liceum to prawdziwy eksponat muzealny - mówi osiemnastoletni Tomasz więcej
 PRO-TEST: Nr 11 (49) listopad 2005 Czy kupując w sklepie internetowym lub zamawiając produkt z katalogu, mamy takie same prawa jak w sklepie tradycyjnym? Tak, dokonując zakupów na odległość, mamy takie same prawa jak przy zwykłym zakupie, a wręcz są one silniejsze z uwagi na brak osobistego kontaktu ze sprzedawcą (a także z produktem!).
więcej
 PRO-TEST: Nr 11 (49) listopad 2005 Czy akwizytor, który odwiedza nas w domu, to taki sam sprzedawca jak w sklepie? Jest to sprzedawca zdeterminowany. Powiedzenie "Pan do sklepu, czy sklep do Pana?" traci w tym przypadku swoje znaczenie. Skoro już sklep przychodzi do nas, oznacza to, że ma szczególny towar, który w zwykłym sklepie trudno sprzedać. Oczekujmy więc, że akwizytor będzie naciskał, abyśmy rzecz kupili. Bądźmy ostrożni więcej