Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO BLISKO 300 TESTÓW
Nr 9 (58) wrzesień 2006
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
E-prenumerata półroczna
E-prenumerata obejmuje 6 kolejnych e-numerów gazety
Cena
89,00 zł
9,99 zł
49,00 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 Test fotelików samochodowych PRO-TEST: Nr 9 (58) wrzesień 2006 Test fotelików samochodowych Samochodowy fotelik dla dziecka to konieczność. I to nie tylko dlatego, że obowiązek jego zamontowania nakłada na nas Prawo o ruchu drogowym. Przede wszystkim chodzi o bezpieczeństwo dzieci. To właśnie kwestia bezpieczeństwa, jakie fotelik ma zapewnić naszym pociechom w czasie jazdy samochodem, powinna być głównym kryterium wyboru fotelika. Jaki więc jest ten najlepszy?

więcej
 Strona Hałata PRO-TEST: Nr 9 (58) wrzesień 2006 Strona Hałata To, co przyszło nam przeżywać w czasie tegorocznych upałów, przekracza wszelkie normy. W dzień temperatura powyżej 30 stopni. Okna szczelnie pozamykane. W mieszkaniach temperatura około 27-28 stopni lub więcej. Prawie każdej nocy okropny fetor padliny, krwi i palonego pierza uniemożliwiał otwieranie okien i wietrzenie mieszkań. Im większy upał, tym większy smród. Zero reakcji odpowiednich więcej
 Preparaty na odchudzanie PRO-TEST: Nr 9 (58) wrzesień 2006 Preparaty na odchudzanie "Schudniesz w rekordowym czasie", "pożeracz tłuszczu", "stracisz na wadze podczas snu" - to tylko niektóre z niewiarygodnych obietnic producentów środków na odchudzanie. Trudno w nie uwierzyć, ale... nie każdemu - osoby marzące o smukłej sylwetce chwycą się wielu sposobów, by ją osiągnąć, nawet tak nieracjonalnych.

Wiele osób chcących schudnąć uwierzy w opowieści więcej
 Opakowania PRO-TEST: Nr 9 (58) wrzesień 2006 Opakowania Proste i wyrafinowane. Szare i natarczywie kolorowe. Każde walczy o nasze spojrzenie. O czym mowa? O opakowaniach. W ciągu ostatnich lat przeszły transformację, która trwa nadal. Coraz bardziej praktyczne i przyjazne środowisku. I coraz bardziej doceniane przez producentów. Wiele firm poprawiło bowiem wyniki po wprowadzeniu nowych opakowań. Nastała nowa era. Jej hasło brzmi: Pokaż, w co pakujesz, a powiem ci, kim jesteś! więcej
 PRO-TEST: Nr 9 (58) wrzesień 2006 Pasażerowie często czują się pozostawieni sami sobie i bezradni w kontaktach z liniami lotniczymi. Nie musi tak wcale być.
Jeśli zapoznałeś się ze swoimi prawami, opisanymi w artykule "Prawa pasażera samolotu", wiesz już, że są one stosunkowo szerokie. Niestety, linie lotnicze nie zawsze uznają twoje racje. Ten artykuł ma pomóc ci wyegzekwować swoje prawa.
więcej
 PRO-TEST: Nr 9 (58) wrzesień 2006 Nowa regulacja określa odpowiedzialność sprzedawcy biletu lotniczego. I to bez względu na to, czy nasz lot jest lotem rejsowym czy czarterowym, czy bilet sprzedały nam bezpośrednio linie lotnicze czy też biuro podróży lub inna instytucja. Linie lotnicze reprezentują względem pasażera sprzedawcę biletu.

17 lutego 2005 r. weszła w życie regulacja UE Nr 261/2004 (wersja więcej
 PRO-TEST: Nr 9 (58) wrzesień 2006 Prosimy uważnie przeczytać ten artykuł. Szczególnie prosimy o to osoby starsze.

Od jakiegoś czasu do Federacji Konsumentów zgłaszają się konsumenci poszkodowani przez osoby podające się za "pracowników gazowni". Oczywiście osoby te nie mają nic wspólnego z gazownią, ich identyfikatory są fałszywe. Sprawa, którą chcemy przedstawić, jest naprawdę bardzo poważna, więcej
PRO-TEST na Facebooku