Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO BLISKO 300 TESTÓW
Nr 5 (99) maj 2010
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
E-prenumerata półroczna
E-prenumerata obejmuje 6 kolejnych e-numerów gazety
Cena
89,00 zł
9,99 zł
49,00 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 Test telefonów komórkowych PRO-TEST: Nr 5 (99) maj 2010 Test telefonów komórkowych 23 KOMÓRKI W TEŚCIE: Pora na wymianę komórki na nową? Nasz test pomoże ci wybrać najlepszy model. W szczegółowych badaniach w laboratorium sprawdziliśmy, jak 23 telefony radzą sobie z łącznością z siecią, rozmawianiem, SMS-ami, fotografowaniem, odtwarzaniem muzyki. Oceniliśmy też ich poręczność i zużywanie baterii oraz parę innych, istotnych z punktu widzenia użytkownika, parametrów. więcej
 Test suszarek do włosów PRO-TEST: Nr 5 (99) maj 2010 Test suszarek do włosów 16 SUSZAREK W TEŚCIE: Suszenie włosów może być niebezpieczne. Dowodzi tego wynik jednej z badanych suszarek. Dwa inne modele również przysporzyły poważnych problemów. Zwarcie, pożar, wciągnięcie włosów, porażenie prądem… Aby uniknąć takich przykrych niespodzianek, lepiej wybierz suszarkę, której bezpieczeństwu możesz zaufać.

Rano w łazience stoisz więcej
 Test zmywarek PRO-TEST: Nr 5 (99) maj 2010 Test zmywarek 20 ZMYWAREK W TEŚCIE: Góry naczyń w zlewie czekających na chętnego do zmywania? Problem rozwiąże zmywarka. Choć wciąż wiele osób sądzi, że to wyrzucanie pieniędzy, prawda jest taka, że zmywarka pomoże je zaoszczędzić. Ważne jest tylko, by dokonać właściwego wyboru. W naszym teście tylko jedna zmywarka otrzymała ocenę dobrą. W dodatku to jeden z tańszych modeli. więcej
 Świadomość konsumencka PRO-TEST: Nr 5 (99) maj 2010 Świadomość konsumencka Świadomość konsumencka w Polsce jest wciąż niższa niż wśród konsumentów z krajów Europy Zachodniej. Dlatego producenci nie umieszczają na produktach przeznaczonych na rynek polski tak szczegółowych informacji, jak na Zachodzie.

Co to są parabeny? Wydaje się, że dla polskich konsumentów to wciąż niewiele mówiące hasło. Tymczasem na Zachodzie wiele więcej
 Deweloperzy PRO-TEST: Nr 5 (99) maj 2010 Deweloperzy "Na każdą kieszeń", "Pod klucz", "Pewna inwestycja" – takimi hasłami deweloperzy kuszą konsumentów. Okazuje się jednak, że łamanie przez nich prawa nie należy do rzadkości…

Często decydujemy się na zakup mieszkania na etapie, w którym jedyną namacalną rzeczą, jest… dziura w ziemi. O tym, że na jej miejscu ma pojawić się mieszkanie, które więcej
 Buty do biegania PRO-TEST: Nr 5 (99) maj 2010 Buty do biegania Muszą być trwałe, dobrze trzymać stopę, amortyzować wstrząsy, „oddychać” no i oczywiście muszą być bardzo wygodne. Odpowiadają przecież za to, żeby jogging wpływał rzeczywiście pozytywnie na nasze zdrowie.

Wiosną mamy ochotę na więcej ruchu. Najprościej jest pobiegać – myślisz sobie. Cały sprzęt, jakiego potrzebujesz do uprawiania tego sportu, więcej
 Kontrola operatorów telefonii komórkowej PRO-TEST: Nr 5 (99) maj 2010 Kontrola operatorów telefonii komórkowej 12% abonentów nie czyta umów, które podpisuje, połowa robi to niedokładnie, a prawie wszyscy dostają od operatora niezamówione SMS-y. Transakcje elektroniczne są wygodne, ale jeśli nie znamy swoich praw, możemy dać się nabić w butelkę.

Zamiast tradycyjnych form zakupu w sklepie czy salonie operatora, coraz częściej wybieramy internet albo telefon. Wirtualne więcej
 Mało znana roślina PRO-TEST: Nr 5 (99) maj 2010 Mało znana roślina Trzcina cukrowa (Saccharum officinarum), już od czasów starożytności wykorzystywana do produkcji cukru, należy do rodziny traw i osiąga wysokość do sześciu metrów. Do dziś głównym źródłem cukru w gospodarce światowej jest trzcina cukrowa. W Brazylii, która cukru z trzciny produkuje najwięcej, większość zbiorów tej rośliny przeznacza się jednak na wytwarzanie etanolu. Trzcina cukrowa to również składnik rumu więcej
 Lody PRO-TEST: Nr 5 (99) maj 2010 Lody Skąd bierze się uczucie przyjemności towarzyszące nam jedzeniu czegoś smacznego, na przykład lodów? I dlaczego po ich zjedzeniu mamy poczucie winy?

49% z nas najbardziej lubi takie codzienne przyjemności, które są niespodziewane lub wynikają z impulsu. A w upalne dni jednym z najczęstszych impulsywnych zakupów, jakiego dokonujemy są właśnie lody. Podczas więcej
PRO-TEST na Facebooku