Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
PRO-TEST:
Nr 7 (23) lipiec 2003
Nabici w puszkę
Czy dla producentów ważniejsze jest to, co tkwi w głowie konsumentów, niż w puszce? Z naszego testu napojów izotonicznych wynika, że tak. Okazuje się, że tylko jeden z dziewięciu zbadanych produktów jest tak naprawdę napojem izotonicznym. Reszta nie przypomina takich napojów niczym, oprócz napisu na opakowaniu.
Podczas dużego wysiłku fizycznego, w ciepły dzień,
więcej
PRO-TEST:
Nr 6 (22) czerwiec 2003
Najgorsze i najlepsze
Latem więcej pijemy. Szczególnie wzrasta spożycie wód mineralnych i źródlanych, gdyż w upalne dni nic tak zdrowo i skutecznie nie gasi pragnienia jak woda. Więc przed najgorętszym sezonem, podobnie jak w ubiegłym roku, "Świat Konsumenta" zlecił wykonanie testu porównawczego najpopularniejszych wód butelkowanych. Tym razem w akredytowanym laboratorium Unii Europejskiej.
Na rynku jest wiele rodzajów wód: mineralne, źródlane, stołowe.
więcej
PRO-TEST:
Nr 5 (21) maj 2003
Energia z puszki
Napoje energetyzujące zaliczane są do tzw. produktów funkcjonalnych, a więc żywności, która poza funkcją odżywczą charakteryzuje się pozytywnym wpływem na zdrowie, sprawność umysłową i fizyczną.
Napoje energetyzujące (energy drinki) od kilku lat cieszą się rosnącą popularnością na naszym rynku. Reklamowane w telewizji i sprzedawane w każdym prawie sklepie
więcej
PRO-TEST:
Nr 4 (20) kwiecień 2003
Smacznego jajka!
Majonezy i sosy majonezowe stały się nieodłącznym składnikiem sałatek, surówek, kanapek, dań z mięs i ryb, a także wielu przystawek.
Cieszą się niesłabnącą popularnością, tym bardziej, że z roku na rok przybywa wciąż nowych odmian tego produktu, a także sosów na jego bazie. Producenci prześcigają się w tworzeniu nowych smaków i nazw majonezów. Majonezy stołowe, wyborowe, dekoracyjne, babuni, napoleońskie - mamy pełen wybór.
więcej