Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Test chipsów paprykowych Marny los ziemniaka PRO-TEST: Nr 8 (24) sierpień 2003 Test chipsów paprykowych Marny los ziemniaka Wielu z nas chętnie zajada się chipsami ziemniaczanymi, mimo że żywieniowcy mają nie najlepszą opinię na ich temat. Akryloamid, związek chemiczny, który występuje w chipsach, podejrzewa się o rakotwórcze działanie. To jedno ze stosunkowo niedawno rozpoznanych niebezpieczeństw związanych z jedzeniem tej chrupiącej przekąski.

Z ilością zjadanych chipsów nie powinniśmy więcej
Test napojów izotonicznych Nabici w puszkę PRO-TEST: Nr 7 (23) lipiec 2003 Test napojów izotonicznych Nabici w puszkę Czy dla producentów ważniejsze jest to, co tkwi w głowie konsumentów, niż w puszce? Z naszego testu napojów izotonicznych wynika, że tak. Okazuje się, że tylko jeden z dziewięciu zbadanych produktów jest tak naprawdę napojem izotonicznym. Reszta nie przypomina takich napojów niczym, oprócz napisu na opakowaniu.

Podczas dużego wysiłku fizycznego, w ciepły dzień, więcej
Test wód niegazowanych Najgorsze i najlepsze PRO-TEST: Nr 6 (22) czerwiec 2003 Test wód niegazowanych Najgorsze i najlepsze Latem więcej pijemy. Szczególnie wzrasta spożycie wód mineralnych i źródlanych, gdyż w upalne dni nic tak zdrowo i skutecznie nie gasi pragnienia jak woda. Więc przed najgorętszym sezonem, podobnie jak w ubiegłym roku, "Świat Konsumenta" zlecił wykonanie testu porównawczego najpopularniejszych wód butelkowanych. Tym razem w akredytowanym laboratorium Unii Europejskiej.

Na rynku jest wiele rodzajów wód: mineralne, źródlane, stołowe. więcej
Test napojów energetycznych Energia z puszki PRO-TEST: Nr 5 (21) maj 2003 Test napojów energetycznych Energia z puszki Napoje energetyzujące zaliczane są do tzw. produktów funkcjonalnych, a więc żywności, która poza funkcją odżywczą charakteryzuje się pozytywnym wpływem na zdrowie, sprawność umysłową i fizyczną.

Napoje energetyzujące (energy drinki) od kilku lat cieszą się rosnącą popularnością na naszym rynku. Reklamowane w telewizji i sprzedawane w każdym prawie sklepie więcej
PRO-TEST na Facebooku