Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Podobne artykuły +
Test pralek: Zaskakujące wyniki
Test suszarek do ubrań: Czysto i sucho
Test pralek: Kup najlepszą pralkę i nie przepłać
Test pralek: Jaka pralka najlepsza dla ciebie?
Test pralek: Czego o pralkach nie dowiesz się w sklepie?
Test żelazek: generatory pary: Wybór pełną parą
Test żelazek: Zakupy pełną parą
Test pralek: Tylko trzy dobre
Test żelazek: Pora na parę
Test pralek: Wiele hałasu o czystość
Test pralek: Która sprawdzi się w praniu?
Test pralek: Jakość wychodzi w praniu
Test proszków do prania: Ale plama!
Test pralek: W rytmie prania
Test pralek: Oczyszczający wir
Test pralek: Powrót do czystości
Test pralek: Parada czystości
Test proszków, płynów i tabeletek do prania: Co pierze na biało?
Testy: Płyny do prania
Udostepnij
Testy: Płyny do prania PRO-TEST: Nr 12 (39) grudzień 2004
Płyny do prania Test środków do prania kolorowego Test środków do prania kolorowego Proszek proszę! Najważniejszy wynik testu: cztery tanie marki sieci handlowych piorą dokładnie tak samo dobrze jak markowy Persil firmy Henkel. Generalnie najlepiej wypadają proszki - płynne środki do prania gorzej usuwają brud.

Szef firmy Henkel, Ulrich Lehner uważa, że tanie środki do prania dyskontowych sieci Aldi i Lidl wypadały w testach niemieckiej Fundacji Warentest zbyt dobrze - taką wiadomość podały niedawno agencje informacyjne. Ostatnie dwa testy Fundacji Warentest dotyczące środków do prania kolorowego oraz białego potwierdziły, że siła prania proszków Persil-Megaperls oraz Persil-Megaperls color firmy Henkel była lepsza niż w przypadku tańszych produktów konkurencyjnych.

Wyniki aktualnego testu jeszcze mniej ucieszą prezesa koncernu. Tym razem marki prowadzone przez sieci Aldi, Lidl i Schlecker dorównują Persilowi w zakresie siły prania, a są o ponad połowę tańsze. Natomiast Ariel firmy Procter & Gamble, konkurenta firmy Henkel, zepchnął Persil z czołowych miejsc w tabeli.

Producentem testowanych proszków sieci Aldi i Schlecker jest zresztą firma Propack, spółka należąca do brytyjskiego koncernu Reckitt-Benckiser; informacja o tym znajduje się na opakowaniach. W przypadku sieci Lidl sprawa wygląda inaczej - tu nie jest podany producent proszku Lidl Maxitrat Color. Szkoda, przecież przejrzystość i otwartość mają pozytywny wpływ na zaufanie konsumentów ...Czy chcesz poznać pełną treść i wyniki tego testu?
Dokonaj jego zakupu. Możesz zapłacić przelewem, kartą lub SMS-em.
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO BLISKO 300 TESTÓW
Nr 12 (39) grudzień 2004
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
Test środków do prania kolorowego
Proszek proszę!

Pojedynczy test w wersji elektronicznej
Test środków do prania kolorowego Proszek proszę!
Pojedynczy test w wersji elektronicznej z dostępem przez SMS.
E-prenumerata półroczna
E-prenumerata obejmuje 6 kolejnych e-numerów gazety
Cena
89,00 zł
9,99 zł
7,99 zł
12,30 zł
49,00 zł
Dodatki do artykułu 6 praktycznych wskazówek
ŚRODKI PIORĄCE
ŚRODKI PIORĄCE Z POLSKI
PRO-TEST na Facebooku