Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
 Zaufanie ograniczone - Zanim kupisz PRO-TEST: Nr 11 (15) listopad 2002 Zaufanie ograniczone - Zanim kupisz Dziecko to konsument, który wymaga szczególnej ochrony. Spotkanie z bublem i tandetą, które dorosłego przyprawia co najwyżej o zgrzytanie zębów, dla niemowlęcia może oznaczać chorobę. Na polskim rynku o bezpieczeństwo małych konsumentów dba właściwie tylko jedna placówka - Instytut Matki i Dziecka. Instytut daje atesty, bez których chyba żaden rodzic nie kupi zabawki czy jedzenia dla swojej pociechy. Czy jednak jego ocenie można do końca ufać? więcej
 Morskie klimaty - High-life PRO-TEST: Nr 11 (15) listopad 2002 Morskie klimaty - High-life Cerruti
1881 Amber

Zaskakująco świeży i naturalny - w kulminacyjnym momencie swojej ewolucji osiąga zmysłowe ciepło... jest dzięki niemu zapachem, który odzwierciedla styl życia współczesnego mężczyzny.

Nuta głowy: liście fiołka, ziarna zielonego pieprzu, akord ozonowy.
Nuta serca: przejrzysty jaśmin, lawenda, liście świeżych róż.
Nuta głębi: amber, wetiweria, piżmo, cedr więcej
 Wiadomości PRO-TEST: Nr 11 (15) listopad 2002 Wiadomości INFORMACJA DLA CHORYCH

0-800-888-111 - to numer nowej telefonicznej informacji na temat leków. Konsumenci mogą się w niej dowiedzieć, czy leki, które zapisał im lekarz, mają tańsze odpowiedniki. Na razie informacja dyżuruje tylko w dni powszednie, w godz. 9-15, a porad udzielają w niej lekarz i farmaceuta. Linię założyła Zachodniopomorska Regionalna Kasa Chorych, jednak mogą z niej korzystać pacjenci z całej Polski.
więcej
 Odpowiedź na PRO-TEST: Nr 11 (15) listopad 2002 Odpowiedź na "sprostowanie" Redakcja miesięcznika "Świat Konsumenta" otrzymała pismo z CREDIT SUISSE LIFE & PENSIONS TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÁ NA ŻYCIE SA, podpisane przez Dyrektora ds. Strategii i Marketingu. Autor prosi w nim o zamieszczenie sprostowania przygotowanego w CSL&P. Odnosi się ono do naszej (Federacji Konsumentów) interpretacji konstrukcji i szczegółowych zapisów ogólnych warunków ubezpieczenia o nazwie więcej
 Jak w szwajcarskim zegarku - konsument w Szwajcarii PRO-TEST: Nr 11 (15) listopad 2002 Jak w szwajcarskim zegarku - konsument w Szwajcarii Banki, zegarki, sery, czekolady - każdemu chyba kojarzą się ze Szwajcarią. Doskonała jakość produktów i... ponadprzeciętnie wysokie ceny - to również charakterystyczne cechy tego alpejskiego kraju.

Szwajcarskie produkty znane są na całym świecie ze swojej wysokiej jakości i doskonałego wykończenia. Bielizna, hafty, sztuka ceramiczna, zabawki, scyzoryki - to specjalności więcej
 Nowości PRO-TEST: Nr 11 (15) listopad 2002 Nowości Truskawkowe usta

Smak nowej pomadki do ust Nivea Lip Care Strawberry jest aromatycznie truskawkowy. Jak obiecuje producent, za sprawą witaminy E, olejku jojoba, migdałowego i masła Shea po posmarowaniu ust ich skóra stanie się miękka i nabierze delikatnego połysku.
Cena: 8 zł/4,8 g

Krem dla pięt

Kolastyna wprowadziła nowy krem do stóp na więcej