Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Artykuły: Barwy zakupów
Udostepnij
Artykuły: Weź mnie PRO-TEST: Nr 12 (39) grudzień 2004
Barwy zakupów Weź mnie Ciocia Mela z Wałbrzycha niespodziewanie cię odwiedziła, a tobie właśnie Saga się skończyła? Wyskakujesz więc na chwilkę do sklepu. A tu psikus - Sagi nie ma. Za to inne herbatki: Vitax, Golden Assam, Pu-Erh przemawiają do Ciebie z półek głośniej niż doradzający sprzedawca. Dlaczego kupujesz tę w czerwonym, a nie granatowym pudełeczku? Zastanawiałeś się kiedyś?

- Klient stojąc w sklepie przed regałami pełnymi towarów, ma kilka sekund na zdecydowanie się, który produkt kupić. W wyborze niemałą rolę odgrywa opakowanie - musi w sobie mieć to coś, żeby kupujący chciał je wziąć do ręki - mówi Ewelina Gumieniuk pracująca w lubelskim sklepie ogólnospożywczym. - Często to właśnie kolor decyduje o kupnie, bo ulubiony, albo taki przyjemny - dodaje.