Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Artykuły:
Udostepnij
Artykuły: Śmierć na sprzedaż PRO-TEST: Nr 10 (48) październik 2005
 Śmierć na sprzedaż Mimo że umarli, są ciągle żywi. Czy śmierć może być sposobem na nieśmiertelność? Jak umierały legendy? Kto na ich śmierci... zarabia?

Już za życia osiągnęli sławę, pieniądze i uwielbienie. Byli bożyszczami tłumów, kreowali nowe trendy, początkowali modę i przemiany społeczno-kulturalne, na stałe wpisując się do historii. Ale dopiero po śmierci ich mit się nasilił. Po śmierci często tajemniczej, niekonwencjonalnej i z reguły tragicznej. Śmierci, która paradoksalnie dała im... nieśmiertelność.