Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Testy: Badanie sklepów jubilerskich
Testy: Na koniec klienci zostali poproszeni o porównawczą ocenę obsługi PRO-TEST: Nr 12 (83) grudzień 2008
 Badanie sklepów jubilerskich Badanie sklepów jubilerskich Na koniec klienci zostali poproszeni o porównawczą ocenę obsługi Na koniec klienci zostali poproszeni o porównawczą ocenę obsługi w odwiedzonych salonach na tle sklepów innych znanych im marek, by sprawdzić jak trwałe wrażenie wywarła na nich wizyta. Do wyboru były następujące odpowiedzi: zdecydowanie najlepsza obsługa, dobra obsługa, ale nic wyjątkowego, obsługa zupełnie przeciętna, obsługa gorsza niż o u konkurencji. Najczęściej „zdecydowanie najlepszą” obsługę miały ex aequo:
Apart i W.Śliwiński (3 razy na 4 wizyty)
Dodatki do artykułu Najlepiej ocenione
Na koniec klienci zostali poproszeni o porównawczą ocenę obsługi