Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO BLISKO 300 TESTÓW
Nr 11 (93) listopad 2009
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
E-prenumerata półroczna
E-prenumerata obejmuje 6 kolejnych e-numerów gazety
Cena
89,00 zł
9,99 zł
49,00 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 Test kuchenek mikrofalowych PRO-TEST: Nr 11 (93) listopad 2009 Test kuchenek mikrofalowych 21 KUCHENEK W TEŚCIE: Dzięki kuchence mikrofalowej można szybko i bezproblemowo podgrzać lub rozmrozić danie. Dzisiejsze mikrofalówki nie poprzestają jednak na tych najprostszych zadaniach. Są wyposażone w automatyczne programy i dodatkowe funkcje: grilla, opiekania na chrupko czy gotowania na parze. Czy zastąpią tradycyjny piekarnik?

W naszym teście prześwietliliśmy więcej
 Test drukarek PRO-TEST: Nr 11 (93) listopad 2009 Test drukarek 21 DRUKAREK W TEŚCIE: Drukarka atramentowa to idealne rozwiązanie dla tych, którzy nie chcą dużo wydać i drukują niewiele. Z kolei drukarka laserowa jest szybka i robi wydruki o wyjątkowej ostrości. Do tej pory był to drogi zakup. Ale to już przeszłość: kolorowe drukarki laserowe można teraz kupić za mniej niż 300 zł.

Nie wiesz, jaką drukarkę kupić? więcej
 Test wózków PRO-TEST: Nr 11 (93) listopad 2009 Test wózków 14 WÓZKÓW W TEŚCIE: Dziś wózek to nie lada wydatek – może kosztować kilka tysięcy złotych. Mimo to żaden z wózków przebadanych w naszym teście nie zasłużył na ocenę dobrą. Każdy zawiera trujące substancje chemiczne. 10 spośród 14 wózków z testu eksperci ocenili wręcz niedostatecznie.

Kiedy 160 lat temu powstawały pierwsze wózki dla dzieci, były prostym środkiem transportu do przewożenia niemowląt. więcej
 PRO-TEST: Nr 11 (93) listopad 2009 Przyspieszenie dojrzewania nastolatków, spadek płodności, gwałtowny wzrost przypadków raka jądra – to tylko niektóre z problemów przypisywanych między innymi substancjom uszkadzającym układ hormonalny. 17 z nich występuje powszechnie w kosmetykach, które używamy na co dzień.

Szampon, żel pod prysznic, balsam do ciała, krem, dezodorant, tusz do rzęs, więcej
  Ranking marek samochodów PRO-TEST: Nr 11 (93) listopad 2009 Ranking marek samochodów Najbardziej zadowoleni kierowcy jeżdżą subaru. Ze swoich samochodów i obsługi w stacji obsługi pojazdu zadowoleni są także właściciele aut marek: lexus i jaguar.

Coraz mniej amatorów ma natomiast marka porsche. Podczas gdy w zeszłym roku plasowała się na trzecim miejscu rankingu marek samochodów, z których kierowcy są najbardziej zadowoleni, to dziś spadła na ósmą pozycję więcej
 Pożyczka  przez internet PRO-TEST: Nr 11 (93) listopad 2009 Pożyczka przez internet Szybciej, wygodniej, taniej ale czy zawsze korzystnie możemy uzyskać pożyczkę przez internet? Kontrola stron oferujących szybki kredyt pokazuje, że decydując się na niego, łatwo możemy zostać co najmniej wprowadzeni w błąd. Może się też okazać, że koszty są wyższe niż sądziliśmy.

„Pożyczka bez BIK”, „Szybki kredyt dla każdego”, więcej
 Bilety lotnicze PRO-TEST: Nr 11 (93) listopad 2009 Bilety lotnicze Kiedy kupujemy bilet lotniczy, zwracamy uwagę przede wszystkim na jego cenę. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę z tego, za co dokładnie płaci. Okazuje się, że nawet linie lotnicze nie zawsze potrafią określić, jak wyliczają opłaty składające się na ostateczny koszt biletu.

Opłata lotniskowa, opłata za obsługę pasażera, za tłumienie hałasu, więcej
 Bezpieczna żywność PRO-TEST: Nr 11 (93) listopad 2009 Bezpieczna żywność Lubisz smak winogron? Właśnie teraz, jesienią jest ich czas – soczyste kiście są teraz najsłodsze i najtańsze. Ale to tylko jedna strona medalu. Mogą być też nafaszerowane chemią.

Z badań wynika, że winogrona, choć smaczne i skądinąd bogate w witaminy, składniki mineralne i przeciwutleniacze, często zawierają zbyt dużo pozostałości trujących środków więcej
 Telefony komórkowe PRO-TEST: Nr 11 (93) listopad 2009 Telefony komórkowe Malutkie klawisze, zagmatwane menu, zagadkowe symbole – to cechy charakterystyczne dzisiejszych telefonów komórkowych. Tymczasem z komórek korzysta coraz więcej osób, które stawiają na przejrzystość, łatwość obsługi i duże, wyraźne napisy.

Z myślą głównie o seniorach, bo im przede wszystkim zależy na prostocie i łatwości obsługi telefonu, producenci więcej