Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO PONAD 400 TESTÓW
Nr 9 (13) wrzesień 2002
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
E-prenumerata półroczna
E-prenumerata obejmuje 6 kolejnych e-numerów gazety
Cena
98,00 zł
12,99 zł
49,00 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 Test szamponów przeciwłupieżowych PRO-TEST: Nr 9 (13) wrzesień 2002 Test szamponów przeciwłupieżowych Łupież może być nie lada zmartwieniem, kiedy niepostrzeżenie ląduje na naszych ramionach. Podpowiadamy więc, które szampony najlepiej zadbają o to, by łupież zniknął.
więcej
 Test miksów PRO-TEST: Nr 9 (13) wrzesień 2002 Test miksów Mieszanki tłuszczowe dostępne na rynku możemy podzielić na dwie grupy: miksy masła z ciekłymi olejami roślinnymi (słonecznikowym i rzepakowym) oraz miksy masła z margaryną (utwardzonym tłuszczem roślinnym).
więcej
 PRO-TEST: Nr 9 (13) wrzesień 2002 Aby w natłoku ofert wybrać odpowiedni model sprzętu chłodniczego, należy odpowiedzieć sobie na pytanie: czego właściwie szukamy?
więcej
 PRO-TEST: Nr 9 (13) wrzesień 2002 Jad kiełbasiany, bardzo silna trucizna wykorzystywana również jako broń biologiczna, znalazł ostatnio zastosowanie w chirurgii plastycznej.
więcej
 PRO-TEST: Nr 9 (13) wrzesień 2002 W kontaktach z bankami często czujemy się bezbronni. Z jednej strony klient, z drugiej ogromna instytucja zatrudniająca sztaby finansistów i prawników. Jeżeli sporna kwota jest niewielka, klienci po negatywnym rozpatrzeniu reklamacji często rezygnują z drogi sądowej. Nie są jednak sami. Od marca działa w Polsce instytucja Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego.
więcej
 PRO-TEST: Nr 9 (13) wrzesień 2002 Kolorowy świat reklamy jest zawsze idealny, wyjątkowy i dostępny dla każdego. Kusi okazjami, promocjami, obniżkami. Któż z nas, choć raz nie dał się złapać na ten lep?
więcej
 PRO-TEST: Nr 9 (13) wrzesień 2002 Krytykują go ekolodzy i duchowni mówiąc o duszy i zanieczyszczonej planecie. Przedsiębiorcy go chwalą, bo im większy popyt, tym większa produkcja i zyski. Konsumpcyjny styl życia - dzięki niemu wielu z nas ma pracę i lepsze życie. Dlaczego jest zagrożeniem?
więcej