Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO PONAD 400 TESTÓW
Nr 12 (16) grudzień 2002
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
E-prenumerata półroczna
E-prenumerata obejmuje 6 kolejnych e-numerów gazety
Cena
98,00 zł
12,99 zł
49,00 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 PRO-TEST: Nr 12 (16) grudzień 2002 Reklam bez kobiet prawie w ogóle nie ma. Dlaczego kobieta jest tak ważnym motywem dla twórców reklam? Jakie są ich bohaterki? Dlaczego wizerunek kobiety z reklam wzbudza tyle protestów?

- Reklama z założenia nas uwodzi, kusi. Kiedyś nawet wydawało mi się, że reklama jest kobietą, może dlatego, że słowo reklama jest rodzaju żeńskiego - mówi językoznawca, Jerzy Bralczyk. więcej
 PRO-TEST: Nr 12 (16) grudzień 2002 Dzisiaj nie dziwi już nikogo widok czarnego studenta, śniadego Araba prowadzącego własną restaurację czy handlującego na naszych ulicach Wietnamczyka. Kolor skóry przestał być czymś egzotycznym, stał się częścią codzienności, a ludzie innych ras częścią polskiego społeczeństwa. Czas więc, by zastanowić się: czy w Polsce kolorowy klient to gorszy klient? Niestety, wydaje się, że wielu obcokrajowców odpowiedziałoby na to pytanie twierdząco. więcej