Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO PONAD 400 TESTÓW
Nr 1 (17) styczeń 2003
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
Cena
98,00 zł
15,99 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 PRO-TEST: Nr 1 (17) styczeń 2003 Wiele razy słyszeliśmy, że warunkiem rozwoju sieci telefonii GSM w Polsce jest nie tylko poczynienie bardzo dużych inwestycji, wybudowanie infrastruktury technicznej, zatrudnienie i przeszkolenie pracowników. Ale także pozyskanie nowych klientów przez sprzedaż jak największej liczby telefonów komórkowych abonentom, którzy zgodzą się pozostać przez jakiś czas w sieci wybranego operatora. więcej
 PRO-TEST: Nr 1 (17) styczeń 2003 Wydarzenia w moskiewskim teatrze na Dubrowce, gdzie zginęło ok. 130 widzów, nieodparcie nasuwają myśl: czy podobne tragiczne wydarzenia mogłyby zajść w Polsce? więcej
 PRO-TEST: Nr 1 (17) styczeń 2003 Ma urodę, wdzięk oraz klasę. Nie tylko mistrzowską. Mowi się o niej "miss polskiego sportu" - a jest nią Sylwia Gruchała, wspaniała florecistka, wicemistrzyni olimpijska, z którą dziś bedziemy robić zakupy więcej
 PRO-TEST: Nr 1 (17) styczeń 2003 Tak zróżnicowane społeczeństwo, jak brazylijskie trudno znaleźć gdziekolwiek na świecie - od niepoznanych dotąt Amazonii po nowoczesnych biznesmenów z wielkich aglomeracji. Do tego mieszanka narodowości i ras. I kraj, w którym różnice poziomu życia mieszkańców są większe, niż gdziekolwiek indziej. więcej
 PRO-TEST: Nr 1 (17) styczeń 2003 "Ogłaszamy casting przyjmij wyzwanie, nie zwlekaj!!! Kariera, rozgłos, sława i pieniądze czekają na Ciebie!!!" Ogłoszenia tego rodzaju ciągle pojawiają się w prasie kusząc młode, ładne dziewczyny, by wybrały drogę kariery modelki.

Wiele młodych osób nasyconych obrazami pokazów mody zaczyna zadawać sobie pytania: Jeżeli one mogą, to dlaczego nie ja, przecież jestem więcej
 PRO-TEST: Nr 1 (17) styczeń 2003 "Jedna już tylko jest kraina taka,
W której jest trochę szczęścia dla Polaka..."

Co łączy Kopernika, Zygmunta III Wazę i "Pana Tadeusza"? Wbrew pozorom wcale nie podręcznik historii tylko... sklep monopolowy. Nazwiska polskich bohaterów coraz częściej trafiają bowiem na etykiety alkoholi. Czy producenci, zestawiając patriotyzm z reklamą, nie zapominają o właściwych proporcjach? więcej