|
|
Co otrzymujesz kupując
|
|
|
Cena
|
98,00 zł
|
15,99 zł
|
|
|
Wszystkie artykuły w numerze
PRO-TEST:
Nr 3 (31) marzec 2004
Markowe rzeczy to rozrzutność czy oszczędność? Reklama usilnie chce nas przekonać, że modne noszenie się jest oznaką zamożności i udanego życia. Czy więc rzeczywiście marka - droga, ale na topie - cieszy się popularnością wśród polskiego społeczeństwa?
Choć firma Adidas swym rodowodem sięga lat 30. XX w., to jednak naszych dziadków nie ogarnął szał na punkcie
więcej
PRO-TEST:
Nr 3 (31) marzec 2004
Kto nie chciałby wyjechać do Częstochowy albo Lichenia za 19,90 zł? Powiecie Państwo, że to niemożliwe? Ależ skądże, do skrzynek pocztowych wielu konsumentów wsuwane są bezadresowe druki zachęcające do wyjazdu za taką właśnie cenę.
więcej
PRO-TEST:
Nr 3 (31) marzec 2004
...czyli częste pytania konsumentów z portalu internetowego Federacji Konsumentów: www.federacja-konsumentow.org.pl
więcej
PRO-TEST:
Nr 3 (31) marzec 2004
Zima, na szczęście już nas opuszczająca, jest szczególnie trudnym okresem dla pacjentów. Zwiększa się liczba zachorowań, częściej trzeba bywać u lekarza.
więcej
PRO-TEST:
Nr 3 (31) marzec 2004
Jak Czechy, to oczywiście knedliki, piwo i dobra zabawa. Na co dzień nasi południowi sąsiedzi żyją podobnie jak polscy konsumenci.
więcej
PRO-TEST:
Nr 3 (31) marzec 2004
Najpierw był "Puszek okruszek". Potem powstawały kolejne przeboje, już i dla starszej publiczności, które przez kilkanaście lat zajmowały czołowe miejsca list przebojów. Niedawno Natalia Kukulska wydała kolejna płytę. A dziś opowiada, w co się ubiera, czym pachnie i gdzie robi zakupy.
więcej