Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO PONAD 400 TESTÓW
Nr 3 (31) marzec 2004
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
E-prenumerata półroczna
E-prenumerata obejmuje 6 kolejnych e-numerów gazety
Cena
98,00 zł
12,99 zł
49,00 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 PRO-TEST: Nr 3 (31) marzec 2004 Markowe rzeczy to rozrzutność czy oszczędność? Reklama usilnie chce nas przekonać, że modne noszenie się jest oznaką zamożności i udanego życia. Czy więc rzeczywiście marka - droga, ale na topie - cieszy się popularnością wśród polskiego społeczeństwa?

Choć firma Adidas swym rodowodem sięga lat 30. XX w., to jednak naszych dziadków nie ogarnął szał na punkcie więcej
 PRO-TEST: Nr 3 (31) marzec 2004 Kto nie chciałby wyjechać do Częstochowy albo Lichenia za 19,90 zł? Powiecie Państwo, że to niemożliwe? Ależ skądże, do skrzynek pocztowych wielu konsumentów wsuwane są bezadresowe druki zachęcające do wyjazdu za taką właśnie cenę. więcej
 PRO-TEST: Nr 3 (31) marzec 2004 ...czyli częste pytania konsumentów z portalu internetowego Federacji Konsumentów: www.federacja-konsumentow.org.pl więcej
 PRO-TEST: Nr 3 (31) marzec 2004 Zima, na szczęście już nas opuszczająca, jest szczególnie trudnym okresem dla pacjentów. Zwiększa się liczba zachorowań, częściej trzeba bywać u lekarza. więcej
 PRO-TEST: Nr 3 (31) marzec 2004 Jak Czechy, to oczywiście knedliki, piwo i dobra zabawa. Na co dzień nasi południowi sąsiedzi żyją podobnie jak polscy konsumenci.
więcej
 PRO-TEST: Nr 3 (31) marzec 2004 Najpierw był "Puszek okruszek". Potem powstawały kolejne przeboje, już i dla starszej publiczności, które przez kilkanaście lat zajmowały czołowe miejsca list przebojów. Niedawno Natalia Kukulska wydała kolejna płytę. A dziś opowiada, w co się ubiera, czym pachnie i gdzie robi zakupy. więcej