Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO PONAD 400 TESTÓW
Nr 3 (42) marzec 2005
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
E-prenumerata półroczna
E-prenumerata obejmuje 6 kolejnych e-numerów gazety
Cena
98,00 zł
12,99 zł
49,00 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 Skandal PRO-TEST: Nr 3 (42) marzec 2005 Skandal Tatuaże, kolczyki, kolorowe włosy. Mężczyźni z makijażem i w damskich fatałaszkach. Publiczne obnażanie, wulgarne wypowiedzi, prowokujące tematy i uderzanie w świętości. Bójki, ekscesy erotyczne, alkoholowe i narkotyczne, procesy sądowe. Showmani, gwiazdorzy, aktorzy. Podziwiani i przeklęci. Media ich kochają. W zwykłych zjadaczach chleba budzą fascynację.

Skandal więcej
 Konsument w Iranie PRO-TEST: Nr 3 (42) marzec 2005 Konsument w Iranie Obecny Iran to przede wszystkim dziedzictwo starożytnej Persji. Nasze pierwsze skojarzenia z tym krajem to najdroższe na świecie perskie dywany, najsmaczniejszy i najszlachetniejszy kawior, góry aromatycznych przypraw, z których niektóre, tak jak szafran, są cenniejsze niż złoto.

Iran leży nad Zatoką Perską. Posiada nie tylko ogromne złoża ropy naftowej, lecz i wiele więcej
 Zakupy z Emilianem Kamińskim PRO-TEST: Nr 3 (42) marzec 2005 Zakupy z Emilianem Kamińskim "Była taka reklama: "Bądź sobą, pij Pepsi" - nie wolno tak robić. Oni mi mogą skoczyć z tym Pepsi, ale masa ludzi podświadomie temu ulega. To bardzo przypomina metody komunistyczne, demagogiczne hasła: "Kto nie jest z nami, ten jest przeciwko nam" itp. Taka reklama mnie obraża." Emilian Kamiński, aktor filmowy i teatralny opowiada dziś nie tylko o reklamie i zakupach...

ŚK: Często robi Pan zakupy? więcej