Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO PONAD 400 TESTÓW
Nr 4 (43) kwiecień 2005
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
E-prenumerata półroczna
E-prenumerata obejmuje 6 kolejnych e-numerów gazety
Cena
98,00 zł
12,99 zł
49,00 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 Substancje szkodliwe z opakowań PRO-TEST: Nr 4 (43) kwiecień 2005 Substancje szkodliwe z opakowań Z wieczek słoiczków czy folii, w którą pakowane są produkty, mogą przedostawać się do żywności niepożądane plastyfikatory, jak na przykład DEHA lub szkodliwe substancje, jak semikarbazyd.

Takie wnioski płyną z badania niemieckiej Fundacji Warentest. Kontroli poddano między innymi 26 żółtych serów, które sprzedawane są w supermarketach w kawałku lub w plastrach, więcej
 PRO-TEST: Nr 4 (43) kwiecień 2005 W internecie święci triumfy alt porn - pornografia alternatywna z udziałem dziewczyn należących do subkultur młodzieżowych. Wyćwiekowane punkówy jako suicide girls, rozmarzone emo girls, zadziorne skinpanny czy mroczne blood dolls. Czy alt porn to nowy kierunek w rozwoju kultury undergroundowej czy też wabik na portfele młodzieży?

Katy, szczupła dwudziestoczteroletnia więcej
 PRO-TEST: Nr 4 (43) kwiecień 2005 Zakupy gwiazd showbiznesu różnią się od zakupów przeciętnego konsumenta zazwyczaj sumą zostawianą w sklepie. No i tym, że gwiazdy wybierają produkty, których kupno większości z nas nawet by nie przyszło do głowy. Przykład? Wieczorowa kreacja od znanego projektanta mody dla... psa. Dziś przybliżymy wam kwitnący w Hollywood psi przemysł.
więcej
 PRO-TEST: Nr 4 (43) kwiecień 2005 Zgłosiłem u sprzedawcy reklamację butów, w których odklejały się czubki i błoto wpadało przez te dziury do środka butów. Niestety reklamacja nie została uznana, a opinia rzeczoznawcy, którą doręczył mi sklep była następująca
więcej
 PRO-TEST: Nr 4 (43) kwiecień 2005 Czy zdarzyło Ci się kiedyś zrezygnować z pójścia do kina tylko z powodu reklam, o których wiedziałeś, że będą wyświetlane przed seansem? Odpowiedź większości czytelników będzie prawdopodobnie przecząca. Jednak dla wielu osób konieczność obejrzenia bloku reklamowego jest nieprzyjemnym elementem związanym z wyjściem do kina. I nie jest to wyłącznie kwestia lubienia lub nie spotów reklamowych... więcej
 Konsument na Manhattanie PRO-TEST: Nr 4 (43) kwiecień 2005 Konsument na Manhattanie Przybyć tu tylko po to, by zrobić zakupy to szaleństwo - mówi się o większości miast Stanów Zjednoczonych. O wszystkich - z wyjątkiem Nowego Jorku. Wielkie Jabłko jak żadne inne miejsce na świecie potrafi oskubać turystów z ostatniego centa. A mimo to wypuścić zadowolonych. To nie siła produktu, ale dźwigni handlu - reklamy…

Mimo iż Nowy Jork to nie tylko więcej
 Zakupy z Karolem Okrasą PRO-TEST: Nr 4 (43) kwiecień 2005 Zakupy z Karolem Okrasą Jak wyglądają zakupy Karola Okrasy? Czy w domu przyrządza równie wymyślne potrawy, jak w swoim programie telewizyjnym? O czym marzy i czego chciałby jeszcze w życiu dokonać?

Świat Konsumenta: Czym się kierujesz podczas zakupów?
Karol Okrasa: Tym, czy coś mi się podoba. Marka i cena to drugorzędne sprawy.

ŚK: Masz swoje ulubione sklepy? więcej