|
|
Co otrzymujesz kupując
|
|
|
Cena
|
98,00 zł
|
15,99 zł
|
|
|
Wszystkie artykuły w numerze
PRO-TEST:
Nr 7-8 (46) lipiec sierpień 2005
Test podpasek
Dobra podpaska ma być wygodna, wręcz nieodczuwalna, a przy tym musi charakteryzować się dużą wchłanialnością. W sklepach mamy do wyboru kilka marek podpasek. Sprawdziliśmy w akredytowanym laboratorium, które są najlepsze.
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (46) lipiec sierpień 2005
Test farb do wnętrz
Malowanie ścian to sporo pracy i zachodu. Powinniśmy wybrać taką farbę, która nam tę pracę ułatwi, a przy tym da efekt, jakiego oczekiwaliśmy. Nie może być też zbyt droga i - co najważniejsze - zbyt szkodliwa dla zdrowia. Jaką więc farbę wybrać?
Niestety białe farby do ścian dostępne w polskich sklepach nie wypadły w teście zbyt dobrze. Najgorzej jest z deklaracjami
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (46) lipiec sierpień 2005
Mało znany owoc
Kiwi (Actinidia chinensis) jest szybko rosnącym pnączem. Pochodzi z podzwrotnikowych terenów Chin, a do Europy kiwi przywędrowało w latach 60. zeszłego stulecia. Owoce kiwi ważące ponad 100 g mają brunatną skórkę pokrytą małymi włoskami. Zielony, soczysty miąższ ma słodkawo-kwaskowy smak, a w środku znajdują się małe, czarne pestki.
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (46) lipiec sierpień 2005
Wałbrzych Miasto
"Czy byłeś kiedyś w Kutnie na dworcu w nocy? Jest tak brudno i brzydko, że pękają oczy" (K. Staszewski, "Polska"). W Kutnie nigdy nie byłem, ale podpisuję się pod tym stwierdzeniem rękami i nogami, bowiem nieraz dane mi było odwiedzić wałbrzyski budynek PKP.
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (46) lipiec sierpień 2005
Kupujemy ekspres do kawy
Aromat kawy wprawi nas w dobry nastrój, a mała czarna postawi rano na nogi. Dlatego warto sprawić sobie ekspres do kawy, by codziennie móc cieszyć zmysły wspaniałym naparem. Wybór ekspresów jest duży. Jaki więc wybrać?
I jak wybierać: Na co zwracać uwagę podczas zakupu ekspresu do kawy? Jaki rodzaj ekspresu będzie odpowiedni dla nas? I w końcu jakiej
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (46) lipiec sierpień 2005
Ceny perfum
Kto chce otaczać się pięknymi zapachami, musi mieć gruby portfel, bo ceny wód toaletowych, perfumowanych czy w końcu samych perfum do niskich nie należą. Ale warto dobrze się rozejrzeć, zanim kupimy upragniony flakonik - ceny tych samych produktów w sklepie, zamówionych w sieci czy zakupionych w zagranicznym sklepie internetowym mogą się bardzo różnić.
Porównaliśmy
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (46) lipiec sierpień 2005
Test wód pięciogalonowych
Woda wodociągowa, szczególnie w dużych miastach, nie cieszy się zaufaniem konsumentów. Dlatego popularność zyskują wody źródlane w systemach pięciogalonowych dostarczane bezpośrednio do naszych domów i biur.
Wody w systemach pięciogalonowych reklamowane są jako źródło zdrowej, czystej i bezpiecznej wody i wydają się być doskonalą alternatywą dla wody wodociągowej
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (46) lipiec sierpień 2005
Test chipsów
Wielu z nas chętnie zajada się chipsami ziemniaczanymi, mimo że żywieniowcy mają nie najlepszą opinię na ich temat. Akryloamid, związek chemiczny, który występuje w chipsach, podejrzewa się o rakotwórcze działanie. To jedno ze stosunkowo niedawno rozpoznanych niebezpieczeństw związanych z jedzeniem tej chrupiącej przekąski.
Poza tym chipsy zawierają dużo (ok. 30-40%) tłuszczu,
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (46) lipiec sierpień 2005
Przeceny, wyprzedaże, okazje - to złote słowa, które otwierają nawet najlepiej zamknięte portfele. Tak jest w Ameryce. Tam zakupy to zabawa. U nas - niekoniecznie.
W Nowym Jorku handel opiera się na jednej zasadzie: lepiej tam, gdzie taniej. Wyprzedaże, przeceny, promocje nie mają nic wspólnego z jakością i słynne europejskie powiedzenie "nie stać mnie, by kupować tanie rzeczy" nie ma tu żadnego uzasadnienia.
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (46) lipiec sierpień 2005
Coraz częściej nęcą nas zakupy na raty. Aby skłonić konsumentów do szybkiej decyzji, przedsiębiorcy prześcigają się w reklamach. Możemy natknąć się na informację, że kupując na raty, nie będziemy musieli nic dopłacać, bo otrzymamy kredyt 0%.
Bardzo często informują nas o tym duże sklepy z artykułami gospodarstwa domowego. Konsumenci, widząc taką reklamę,
więcej