|
|
Co otrzymujesz kupując
|
|
|
Cena
|
98,00 zł
|
15,99 zł
|
|
|
Wszystkie artykuły w numerze
PRO-TEST:
Nr 10 (48) październik 2005
Test lustrzanek cyfrowych
Zastanawiasz się nad wyborem aparatu cyfrowego? Pamiętaj: droższy wcale nie znaczy lepszy. Canon EOS 350 D, będący jednocześnie jednym z tańszych aparatów w teście, okazał się niedościgniony. W tyle pozostawił znacznie droższe modele.
Dawniej lustrzanki były gwarancją technicznie dobrych zdjęć. Dziś nie każda jest już tak niezawodna. Najpierw jakość obrazu zdjęć
więcej
PRO-TEST:
Nr 10 (48) październik 2005
Test kostek rosołowych
Ranking
1. miejsce: Kucharek bardzo dobry (4.84)
2. miejsce: amino bardzo dobry (4.71)
3. miejsce: Knorr bardzo dobry (4.64)
4. miejsce: Winiary bardzo dobry (4.55)
5. miejsce: Dobra Kuchnia dobry (4.49)
6. miejsce: Warzywko dobry (3.80
więcej
PRO-TEST:
Nr 10 (48) październik 2005
Mało znana roślina
Soja (Glycine max) pochodzi z Azji. W Chinach soja stanowiła istotny składnik diety ludzi od niepamiętnych czasów, a według niektórych archeologów - była spożywana nawet już w cywilizacji neolitycznej...
więcej
PRO-TEST:
Nr 10 (48) październik 2005
Nabiał dla idiotów
Swego czasu pewien niemiecki tygodnik opublikował ranking najbardziej absurdalnych ostrzeżeń umieszczanych na sprzedawanych towarach. Pierwsze miejsce zdobył napis na amerykańskiej szczotce klozetowej: "Nie używać do higieny osobistej". Producent orzechów ostrzegał z kolei na opakowaniu: "Może zawierać orzechy". Na amerykańskiej suszarce do włosów napisano: "Nie używać podczas snu"
więcej
PRO-TEST:
Nr 10 (48) październik 2005
Na polskim rynku telekomunikacyjnym w ostatnim czasie dzieje się dużo i ciekawie. Najpierw zniesiono monopol Telekomunikacji Polskiej na połączenia międzymiastowe za sprawą między innymi Tele2 i Netii, a teraz, jak grzyby po deszczu, wyrosły firmy oferujące bardzo konkurencyjną dla TP i innych operatorów ofertę telefonii internetowej zwanej VoIP.
Konkurencyjność ta polega
więcej
PRO-TEST:
Nr 10 (48) październik 2005
Mimo że umarli, są ciągle żywi. Czy śmierć może być sposobem na nieśmiertelność? Jak umierały legendy? Kto na ich śmierci... zarabia?
Już za życia osiągnęli sławę, pieniądze i uwielbienie. Byli bożyszczami tłumów, kreowali nowe trendy, początkowali modę i przemiany społeczno-kulturalne, na stałe wpisując się do historii. Ale dopiero po śmierci ich mit
więcej
PRO-TEST:
Nr 10 (48) październik 2005
Zanieczyszczenie powietrza
Od dawna wiadomo o zanieczyszczeniu powietrza w miastach. W metropoliach, w których przekroczone zostaną dozwolone unijnym prawem wartości koncentracji pyłu, zostaje ograniczany ruch samochodów. Tymczasem rzadko bada się poziom pyłu w mieszkaniach, a to właśnie w nich spędzamy niemal 90% naszego życia...
więcej
PRO-TEST:
Nr 10 (48) październik 2005
Co zrobić z wadliwym produktem? Czy towar niezgodny z umową to towar wadliwy? Odpowiedzi na te inne pytania konsumentów.
więcej
PRO-TEST:
Nr 10 (48) październik 2005
Reklama i promocja
Czy możemy wierzyć reklamie?
Przywykliśmy traktować reklamy z przymrużeniem oka. Wiemy, że po użyciu cudownego kremu i tak nie będziemy wyglądać jak dwudziestolatka, która go reklamuje. Jednak czy w reklamie może się znaleźć wszystko? Jak daleko może posunąć się twórca reklamy, aby - jeśli nie przekonać - to przynajmniej zainteresować produktem?
więcej
PRO-TEST:
Nr 10 (48) październik 2005
Konsument w Tybecie
Chociaż trudno w to uwierzyć - bo Tybet wydaje się niezmiernie odległy i nierealny dla zwykłego zjadacza polskiego chleba - tu też można kupować. Są sklepy i sklepiki, rynki, bazary, galerie. A tybetańskie produkty słyną z trwałości i solidności wykonania.
Lhasa to stolica. Leży 4000 mnpm, jest usiana klasztorami pełnymi łysych, uśmiechniętych mnichów i upstrzona surowymi
więcej