Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO PONAD 400 TESTÓW
Nr 1 (51) styczeń 2006
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
E-prenumerata półroczna
E-prenumerata obejmuje 6 kolejnych e-numerów gazety
Cena
98,00 zł
12,99 zł
49,00 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 PRO-TEST: Nr 1 (51) styczeń 2006 Co możemy zrobić, gdy firma ubezpieczeniowa nie chce wypłacić odszkodowania?

Umowa ubezpieczenia, jak każda umowa cywilnoprawna, podlega - w razie sporu - ocenie powszechnego sądu cywilnego. Postępowanie przed sądem cywilnym dla konsumenta stanowi często przeszkodę nie do przebycia. Nie chodzi nawet o długotrwały okres oczekiwania na rozprawę czy niebagatelne koszty sądowe, więcej
 Konsument na Syberii PRO-TEST: Nr 1 (51) styczeń 2006 Konsument na Syberii Żeby przekonać się, co można kupić na Syberii, trzeba się tam dostać. Najpierw do Moskwy, a później jeszcze około 2500 km. W czasie mojej podróży okazało się, że sama droga do tej odległej od Polski krainy obfitować może w handlowe przygody, o które trudno już dziś po naszej stronie granicy... więcej
 zakupy Andrzejem Pągowskim PRO-TEST: Nr 1 (51) styczeń 2006 zakupy Andrzejem Pągowskim Jest autorem ponad 1000 plakatów, setek ilustracji. Projektował okładki płytowe, scenografie teatralne i teledyski. Ostatnio jako szef agencji reklamowej KreacjaPro tworzy reklamy. Autor kultowego plakatu antyniokotynowego "Papierosy są do dupy", a także dziewczyny w czerwonym płaszczu reklamującej dziewiąty Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena. Dziś opowiada o swoich zwyczajach więcej