Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO PONAD 400 TESTÓW
Nr 7-8 (57) lipiec-sierpień 2006
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
E-prenumerata półroczna
E-prenumerata obejmuje 6 kolejnych e-numerów gazety
Cena
98,00 zł
12,99 zł
49,00 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 Test kawy cappuccino PRO-TEST: Nr 7-8 (57) lipiec-sierpień 2006 Test kawy cappuccino Rozpuszczalna kawa cappuccino, czyli proszek, który zalewamy gorącą wodą, niewiele ma wspólnego z prawdziwym włoskim cappuccino. Opakowania zazwyczaj wprowadzają konsumentów w tym względzie w błąd.

Łyżeczka zanurza się w białej, sztywnej, grubej piance mlecznej, a z filiżanki wydobywa się jedyny w swoim rodzaju aromat espresso. Delektowanie się świeżo zaparzonym więcej
 Mało znany owoc PRO-TEST: Nr 7-8 (57) lipiec-sierpień 2006 Mało znany owoc Dzika róża (Rosa canina L.) to kolczasty krzew, który rośnie prawie w całej Europie, Afryce Północnej i w Azji. Jej owoce są wielkości 2-3 cm, mają czerwony kolor i zawierają dużo witaminy C. Kwiaty są natomiast różowe, a ich płatki używane były już przez starożytnych Rzymian - wypełniali nimi poduszki, dzięki czemu te ładnie pachniały. Płatki róży stanowiły też bardzo popularne pachnidło dalekiego Wschodu. więcej
 PRO-TEST: Nr 7-8 (57) lipiec-sierpień 2006 Pan Cezary Banasiński, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów słowami "Państwo nie powinno zajmować się jakością kefiru czy soków" zamieszczonymi w dzienniku "Rzeczpospolita" w dniu 22. czerwca 2006 r. odcina od zadań państwa gałąź, na której siedzi od 2001 r. Spadając, sucha gałąź czyni mało huku i nikt nie pyta o odpowiedzialność za szkody wyrządzone konsumentom przez więcej
 PRO-TEST: Nr 7-8 (57) lipiec-sierpień 2006 W związku z rozpowszechnianiem w ostatnim czasie przez tzw. "Koalicję na Rzecz Jakości" fałszywych informacji na temat testów publikowanych w miesięczniku "Świat Konsumenta" redakcja oświadcza, co następuje:

W skład "Koalicji na Rzecz Jakości" wchodzą producenci zrzeszeni w takich organizacjach, jak: Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka", Stowarzyszenie więcej
 Strona Hałata PRO-TEST: Nr 7-8 (57) lipiec-sierpień 2006 Strona Hałata Słynącym z czujności Indianom na prerii wystarczały wyostrzone zmysły. Współcześni konsumenci muszą zapisać się do szkoły przeżycia, aby po krótszym lub dłuższym upływie czasu nie żałować skutków swojej indolencji. Mogą być one nieodwracalne i śmiertelnie poważne. Ciężka choroba i inwalidztwo oraz nieodłączna ruina finansowa w związku z utratą zdolności zarobkowania więcej
 PRO-TEST: Nr 7-8 (57) lipiec-sierpień 2006 Nie chcesz latem siedzieć w domu? Zabierz więc dom ze sobą i wyjeżdżaj. Dom przenośny oczywiście - czyli namiot. Ale najpierw przeczytaj, jak wybrać namiot, w którym będzie nam wygodnie, sucho, tak, żebyśmy podczas wyjazdu porządnie wypoczęli.

Większość nowoczesnych namiotów ma kształt kopułki (tzw. igloo). Jeżeli pod namiot wyjeżdża kilkuosobowa rodzina, powinna więcej
 Kremy do opalania PRO-TEST: Nr 7-8 (57) lipiec-sierpień 2006 Kremy do opalania Wygrzewamy się na plaży, pod stopami czujemy ciepły piasek, a na skórze - gorące promienie letniego słońca. Można zapomnieć o całym bożym świecie... Ale uwaga, nie wolno nam zapomnieć tylko o jednym - o ochronnym kremie z filtrem przeciwsłonecznym. Tylko czy każdemu kremowi możemy zaufać?

Zbyt duże dawki słońca sprawiają, że nasza skóra szybciej się starzeje. więcej
 Porady konsumenckie PRO-TEST: Nr 7-8 (57) lipiec-sierpień 2006 Porady konsumenckie Branża telekomunikacyjna to według danych Federacji Konsumentów bardzo poważne źródło problemów konsumenckich. Obecnie, poza sprawami związanymi z telefonami, znacznie wzrosła liczba spraw związanych z internetem.

Problem 1: Problemy z dostawcą internetu
Sytuacja: Konsument założył sobie internet w domu. Trafił akurat na promocję: instalacja oraz więcej
 Zanim wyjedziesz PRO-TEST: Nr 7-8 (57) lipiec-sierpień 2006 Zanim wyjedziesz Nareszcie! Po miesiącach wytężonej pracy; ślęczenia przy komputerze, zmęczonych oczu i skrzywionych pleców; stresu, bo ciągle coś ma być na wczoraj i niedosytu, bo ciągle nie ma sił na konieczny remont w domu... upragniony urlop, wakacje, po prostu wolny czas! Jak go wykorzystać? Warto się nad tym zastanowić, bo dobrze spędzone wakacje mogą nam naładować akumulatory na trudne jesienno-zimowe miesiące. więcej