Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO PONAD 400 TESTÓW
Nr 2 (74) luty 2008
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
Cena
98,00 zł
15,99 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 Porady konsumenckie PRO-TEST: Nr 2 (74) luty 2008 Porady konsumenckie …czyli jak nie dać się nabrać na kredyt?

Rozmowa z Izabelą Dąbrowską, prawnikiem Federacji Konsumentów.

„Gotówka w 15 minut”, „decyzja kredytowa w minutę”, „kredyt na dowód”, „kredyt zero procent”, „bardzo atrakcyjny kredyt wiosenny” – to kilka cytatów z reklam. więcej
 Konsument we Francji PRO-TEST: Nr 2 (74) luty 2008 Konsument we Francji Przymiotnik „francuski” na całym świecie oznacza elegancję i wysoką jakość. Produkty znad Sekwany – wina, perfumy, sery – uznaje się za luksus. A Francuzi są tego świadomi. Pielęgnują narodową dumę i, jako konsumenci, żądają „czterech czterech”: Sécurité, Santé, Satisfaction, Saveur. Bezpieczeństwo, zdrowie, satysfakcja, smak. więcej
 Zakupy z Joanną Heidtman PRO-TEST: Nr 2 (74) luty 2008 Zakupy z Joanną Heidtman Joannę Heidtman-psychologa znamy z telewizji. A jaka jest ta prawdziwa Joanna Heidtman? O swoich zakupach, rozterkach, górach, babci Reginie i mężczyznach opowiedziała czytelnikom „Świata Konsumenta”.

Świat Konsumenta: Lubi Pani zakupy?
Joanna Heidtman:
Nie znoszę. Ale jeśli już, to najlepiej czuję się w sklepach z kosmetykami. więcej
 PRO-TEST: Nr 2 (74) luty 2008 Walentynki to święto zakochanych… konsumentów. Pamiętają o tym producenci, więc już od stycznia możemy wybierać wśród walentynkowych nowości i produktów, które sprawią, że w ten dzień będziemy pięknie wyglądać. więcej