Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
Co otrzymujesz kupując
Abonament roczny
NIEOGRANICZONY DOSTĘP NA STRONIE DO PONAD 400 TESTÓW
Nr 5 (77) maj 2008
Pojedynczy numer gazety w wersji elektronicznej
E-prenumerata półroczna
E-prenumerata obejmuje 6 kolejnych e-numerów gazety
Cena
98,00 zł
12,99 zł
49,00 zł
Wszystkie artykuły w numerze
 Test aparatów cyfrowych PRO-TEST: Nr 5 (77) maj 2008 Test aparatów cyfrowych Prezentujemy wyniki testu 44 nowych aparatów cyfrowych. Nawet jak na rynek tak pełny modeli to duża liczba. Żaden z nich jednak nie osiągnął wyniku 4,0. Czyżby nadszedł czas zdjęć kiepskiej jakości?

Kiedy prezentowaliśmy wyniki poprzedniego testu (patrz „Świat Konsumenta” nr 6/2007), wydawało się, że to przypadek – wtedy także żaden aparat więcej
 Test przenośnych odtwarzaczy DVD PRO-TEST: Nr 5 (77) maj 2008 Test przenośnych odtwarzaczy DVD Teraz filmy możemy oglądać nawet podczas podróży. Czy jednak obraz przenośnych odtwarzaczy DVD zadowoli wymagającego widza? Test pokazał, że nie ma co nastawiać się na doznania wizualne.

Ceny przenośnych odtwarzaczy przebadanych w ramach testu wahają się od 459 do 1299 zł. Ich ekrany mają rozmiar pocztówki. Wiele modeli ma dodatkowo wbudowany odbiornik DVB-T pozwalający na oglądanie cyfrowej telewizji antenowej. więcej
 Mało znany owoc PRO-TEST: Nr 5 (77) maj 2008 Mało znany owoc Siedemnastowieczni hiszpańscy konkwistadorzy odkryli w lasach Południowej Ameryki pnącze o pięknych kwiatach, które przypominały im symbole męki Chrystusa. Nadali więc roślinie nazwę męczennica (łac. Passiflora od wyrazów passto – cierpienie i flos – kwiat). więcej
 Strona Hałata PRO-TEST: Nr 5 (77) maj 2008 Strona Hałata Mając za sobą rozliczenie rocznego haraczu, z pełnym zaufaniem do swojego zdrowego rozsądku chce się niekiedy skorzystać z pieniędzy zainwestowanych w obywatelski obowiązek.

Lata spędzone w szkolnej ławie pozwalają czytać ze zrozumieniem, więc, aby dowiedzieć się, co przysługuje za pół roku pracy, z zapałem oddajemy się lekturze konstytucji, ustaw, rozporządzeń, więcej
 Porównanie diet PRO-TEST: Nr 5 (77) maj 2008 Porównanie diet Wiosna to czas, kiedy chcemy schudnąć. Chwytamy się różnych znanych diet, do których zachęcają nas reklamy i gwiazdy Hollywood. Które diety są naprawdę skuteczne, a które mogą zrujnować nasze zdrowie? Sprawdź, jak skuteczność najpopularniejszych diet oceniają eksperci. Dieta idealna – czy taka istnieje?

Pod lupę bierzemy diety: South Beach – więcej
 Kosmetyki naturalne PRO-TEST: Nr 5 (77) maj 2008 Kosmetyki naturalne Coraz częściej poszukujemy kosmetyków na bazie składników naturalnych, bez chemicznej mieszanki konserwantów, barwników i substancji zapachowych. Powrót do natury widać też na etykietach kosmetyków. Tylko że nie wszystko, co nazwano „naturalnym” jest takie w rzeczywistości.

Czy jednak „naturalne” znaczy lepsze? I w ogóle ile jest natury więcej
 Kontrola produktów dziecięcych PRO-TEST: Nr 5 (77) maj 2008 Kontrola produktów dziecięcych Kiedy kupujemy jakikolwiek produkt oczekujemy, że będzie spełniał wszystkie standardy jakości. A już na pewno spodziewamy się tego po produktach, z których będą korzystać małe dzieci – konsumenci najbardziej wrażliwi i wymagający największej ochrony. Czy możemy polegać na jakości artykułów dziecięcych?

Na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i więcej
 Zanim kupisz PRO-TEST: Nr 5 (77) maj 2008 Zanim kupisz Konsumenci muszą być czujni na każdym kroku. Okazuje się, że również podczas przeglądania gazetek reklamowych, tak chętnie wykorzystywanych przez sklepy do zachęcenia klientów, aby odwiedzili ich przybytek.

Gazetki promocyjne budzą zainteresowanie konsumentów, nie zawsze jednak rzetelnie informują o ofercie sklepu. Jakie czyhają w nich pułapki?

Zapraszamy – podwyżka więcej
 Trendy konsumenckie PRO-TEST: Nr 5 (77) maj 2008 Trendy konsumenckie Konsument był biernym widzem i zadowalał się jedynie otrzymywaniem informacji. Jego aktywność ograniczała się do wyboru najbardziej atrakcyjnej z dostępnych ofert. Ale dziś nastała nowa era – era prosumenta. Prosument jest partnerem producenta, a komunikacja z nim przypomina nieustanny dialog.

Już w latach 70. McLuhan i guru marketingu, Alvin Toffler, zwracali więcej