|
|
Co otrzymujesz kupując
|
|
|
Cena
|
98,00 zł
|
15,99 zł
|
|
|
Wszystkie artykuły w numerze
PRO-TEST:
Nr 7-8 (90) lipec-sierpień 2009
Test wypożyczalni samochodów
Urlop na południu Europy często wiąże się z wypożyczeniem samochodu. Dzięki niemu nie jesteśmy przywiązani tylko i wyłącznie do najbliższej okolicy hotelu. Ale okazuje się, że nie zawsze możemy liczyć na bezpieczny samochód i bezproblemowe podpisanie umowy.
Wyniki testu 60 wypożyczalni samochodów z siedmiu europejskich krajów, będących częstymi
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (90) lipec-sierpień 2009
Test telefonów komórkowych
44 KOMóRKI W TEŚCIE: Poddaliśmy dla Was szczegółowym badaniom w laboratorium aż 44 modele telefonów komórkowych. Każdy znajdzie wśród nich coś dla siebie: są i urządzenia multimedialne idealne do robienia zdjęć czy słuchania muzyki, i smartfony z pełną klawiaturą przeznaczone do korzystania z poczty i surfowania po internecie, i w końcu proste telefony służące głównie do rozmawiania. Ale nie wszystkie komórki przeszły test bez potknięcia.
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (90) lipec-sierpień 2009
Test aparatów cyfrowych
18 APARATóW W TEŚCIE: Jak wybrać najlepszy aparat cyfrowy spośród setek dostępnych modeli, które wydają się niewiele różnić od siebie? Przecież prawie każdy ma stabilizator obrazu, mnóstwo megapikseli i system rozpoznawania twarzy. W rzeczywistości jest jednak ogromna różnica między najlepszymi a najgorszymi aparatami cyfrowymi na rynku.
Aparat cyfrowy
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (90) lipec-sierpień 2009
Telefon komórkowy a zdrowie
Fale elektromagnetyczne, które przenoszą wysyłane SMS-y i nasze rozmowy telefoniczne, są posądzane o szkodliwy wpływ na zdrowie – od wywoływania bólów głowy po raka mózgu. Czy słusznie? Które modele telefonów komórkowych są najbezpieczniejsze?
Telefon komórkowy to nic innego niż nadajnik i odbiornik fal radiowych. Fale te przenoszą rozmowy i wysyłane
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (90) lipec-sierpień 2009
Walka z nałogiem
Wykształceni młodzi mężczyźni i młode kobiety na odpowiedzialnych stanowiskach, utrzymujący rodzinę – 95% alkoholików to właśnie tacy ludzie. Wcale nie osoby z marginesu społecznego pijące tanie wino i spirytus metylowy – to tylko stereotypowy obraz alkoholika.
- Co ty robisz?
- Piję.
- Dlaczego pijesz?
- Aby zapomnieć.
- O czym zapomnieć?
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (90) lipec-sierpień 2009
Nieuczciwe reklamy
Chudniesz w zgodzie z naturą bez żadnych skutków ubocznych ani efektu jo-jo – to jedno z haseł promujących produkty z Zielarni Ojca Klimuszko. Prezes UOKiK-u uznała, że reklama wprowadzała konsumentów w błąd.
46% Polaków cierpi na nadwagę i otyłość, jedna piąta przynajmniej raz w życiu odchudzała się – wynika z badań TNS OBOP z 2008 r. Podejmując
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (90) lipec-sierpień 2009
Dostawcy internetu
Minęły czasy, w których dostęp do internetu stanowił dobro luksusowe. Coraz więcej Polaków korzysta z sieci, która stała się dla nas źródłem informacji, niezbędnym narzędziem pracy, płaszczyzną rozrywki multimedialnej czy nawet miejscem spotkań towarzyskich. Ale żeby móc korzystać z internetu, musimy najpierw skorzystać z usług dostawcy internetu. A to, jak się okazuje, nie zawsze jest łatwe i przyjemne.
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (90) lipec-sierpień 2009
Mało znany owoc
Durian (Durio zibethinus) to duży (ok. 3 kg) owoc o kolczastej, zielonobrązowej skórce, który pochodzi z Azji Południowo-Wschodniej. Jego jadalny, słodki, kremowy, żółtawy miąższ zawiera nasiona o długości do 4 cm. Na temat walorów sensorycznych duriana opinie są rozbieżne. Jedni uważają ten owoc za wielki przysmak. Innych odstrasza intensywny zapach jego skórki przypominający zgniłą cebulę.
więcej
PRO-TEST:
Nr 7-8 (90) lipec-sierpień 2009
Kolejna dieta cud – modna, popularna, polecana przez znajomych, szybka i… niebezpieczna dla zdrowia. „Dieta albo cud. Test 42 diet” – pierwsza tego typu książka w Polsce – pomaga wybrać dietę skuteczną i wskazuje, których unikać.
Mało która osoba usiłująca schudnąć przypuszcza, że większość metod odchudzających pozbawiona
więcej