Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
data: 22.02.2012 r. Zwyczaje zakupowe
 Zwyczaje zakupowe Euro 2012 nie zachęca do zakupów

Aż 86% Polaków nie planuje dodatkowych zakupów związanych z Euro 2012. Jednocześnie 78% rodaków deklaruje, że to, czy dana marka lub firma sponsoruje polską reprezentacje, nie wpływa na ich decyzje o zakupie produktu lub usługi – tak wynika z badania On Board PR i Instytutu Badania Opinii Homo Homini.

Choć Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej zbliżają się wielkimi krokami to zdecydowana większość Polaków nie planuje dodatkowych zakupów związanych z Euro 2012 (86%). Tylko 13% przyznaje, że zamierza zrobić specjalne zakupy związane z Mistrzostwami. Mimo iż większość z nas nie zamierza wydawać dodatkowej gotówki na czerwcowy turniej, pewne jest to, że będzie on miał znaczący wpływ na rodzaj produktów, które będziemy kupować przed, w trakcie oraz po Mistrzostwach.

 

...a jeśli już kupimy, to co?

Prawie 1/3 Polaków przyznała, że wyposaży się w odzież związaną z turniejem (29%). Niewiele mniej bo aż 25% badanych przeznaczy pieniądze na zakup artykułów spożywczych takich jak piwo lub chipsy.

 

– Zyskają także ci, którzy byli zaangażowani w piłkę nożną już wcześniej. Taką sytuację obserwujemy na przykład wśród produktów piwowarskich, gdzie umiarkowanie silne powiązanie marki z kibicowaniem polskim piłkarzom przetrwało zakończenie komunikacji marketingowej związanej ze sponsoringiem reprezentacji narodowej. To wynik konsekwentnych działań komunikacyjnych, które prowadzono w latach 2005-2009 – wyjaśnia Marcin Duma, prezes zarządu Homo Homini.

Dużym powodzeniem będą cieszyć się również gadżety kibica w tym breloki i maskotki Euro 2012 (14%). Natomiast tylko 9% respondentów przyznaje, że planuje zakup sprzętu RTV specjalnie na te Mistrzostwa. 

data: 08.02.2012 r. Uwaga na…
 Uwaga na… …niebezpiecznego misia Sprzedawany w sklepach Carrefour pluszowy miś może okazać się niebezpieczny dla dzieci.   Jak poinformowali przedstawiciele sieci hipermarketów Carrefour, zabawka „Miś w ubranku z pozytywką” marki BABY może stwarzać zagrożenie dla użytkowników. Ściślej chodzi o sznurek od pozytywki – jeśli zostanie on nawinięty na palec, rękę lub więcej
data: 01.02.2012 r. Internet
 Internet Ceneo, Nokaut i Skąpiec zniknęły z Google W wyszukiwarce Google nie znajdziemy już na czołowych pozycjach najpopularniejszych porównywarek cen. Z wyników wyszukiwania zniknęły też inne duże strony, między innymi RTV Euro AGD, Tesco czy Fotka.pl.   Po wpisaniu w wyszukiwarce Google nazwy jakiegoś produktu do tej pory na pierwszych miejscach wyświetlały się adresy porównywarek cen. Teraz więcej
data: 31.01.2012 r. Zdrowie
 Zdrowie Dobroczynne kakao Kakao może chronić przed rakiem jelita grubego – wynika z najnowszych badań.   Bogate we flawonoidy kakao może pomóc zapobiegać problemom jelitowym związanym ze zmianami oksydacyjnymi, w tym również nowotworom jelita grubego – donosi pismo „Molecular Nutrition & Food Research”.   W jaki sposób kakao więcej
data: 28.01.2012 r. Uwaga na…
 Uwaga na… … podstępne listy o loterii Reader’s Digest Dostałeś od Reader’s Digest list z wezwaniem do zapłaty za produkt, którego nie zamówiłeś? Za takie i dziesięć innych praktyk UOKiK nałożył na firmę karę ponad 4,3 mln zł.   Reader’s Digest Przegląd to wydawnictwo, które sprzedaje między innymi książki, suplementy diety, publikacje o tematyce więcej
data: 20.01.2012 r. Uwaga na…
 Uwaga na… …spadające żyrandole Ciężki żyrandol spada na głowę domownika? To nie fragment scenariusza filmu grozy. Taka sytuacja może przydarzyć się właścicielom żyrandoli marki Massive.   O zagrożeniu poinformował producent żyrandoli, Philips Lighting Poland S.A. Okazuje się, że część klasycznych żyrandoli sufitowych Massive nie spełnia wymogów jakościowych. Ściślej chodzi o więcej
data: 18.01.2012 r. Uwaga na…
 Uwaga na… …niebezpieczne Subaru Niektóre samochody Subaru mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników: W wyniku usterki ich kierowcy mogą stracić stabilność toru jazdy.   Subaru Forester wyprodukowane w Japonii w okresie od 2003 r. do 2008 r. i Subaru Impreza wyprodukowane w Japonii od 2001 r. do 2007 r., mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników więcej
data: 05.01.2012 r. Uwaga na…
 Uwaga na… …krzesełka Ikea, z których wypadają dzieci Pas zabezpieczający w wysokich krzesełkach dziecięcych Antilop sprzedawanych w sklepach Ikea może się niespodziewanie odpiąć. Wtedy dziecko siedzące w krzesełku może wypaść. Doszło już do kilku wypadków.   Szwedzki koncern meblowy prosi klientów, którzy kupili krzesełko Antilop, o sprawdzenie jego numeru partii i daty produkcji. więcej
data: 04.01.2012 r. Zdrowie
 Zdrowie Dieta, od której mózg się nie kurczy Witaminy i kwasy tłuszczowe omega-3 wydają się zapobiegać zanikowi mózgu związanemu z chorobą Alzheimera.   Tak przynajmniej wynika z badania przeprowadzonych przez zespół Gene’a Bowmana z Oregon Health & Science University w Portland, o którym informuje pismo „Neurology”. Uczestniczyły w nim 104 osoby, których średni więcej
data: 15.12.2011 r. Reklama wprowadzająca w błąd
 Reklama wprowadzająca w błąd Kara za reklamę Plusa 29 groszy za minutę do wszystkich – to hasło reklamowe operatora sieci Plus, które może wprowadzać konsumentów w błąd. Operator musi zapłacić blisko 1,86 mln zł kary.   Karę na operatora sieci Plus, firmę Polkomtel, nałożył Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który uznał jego reklamę za wprowadzającą konsumentów w błąd. więcej