Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
data: 05.11.2012 r. Nowe logo Pro-Testu
 Nowe logo Pro-Testu Numer jeden

Fundacja Pro-Test zmieniła swoje logo. Prosta forma i jedynka symbolizująca najlepsze produkty to główne zmiany.

 

Duży czerwony prostokąt, mniejszy – czarny z nazwą „Pro-Test” i duża jedynka – to nowy logotyp Fundacji Pro-Test.

 

Numer jeden w teście – takich produktów życzymy sobie wszyscy. Jedynka w naszym logotypie symbolizuje właśnie tą najlepszą jakość potwierdzoną niezależnymi testami.

 

Nowe logo widoczne będzie nie tylko na naszej stronie. Zobaczycie je również na znaczkach, umieszczanych przez producentów na produktach, które dobrze wychodzą w testach.

 

Jesteśmy ciekawi Waszych opinii o nowym logotypie Pro-Testu. Podzielcie się nimi na naszym profilu na Facebooku! 

data: 04.12.2012 r. Akcja supermarketów
 Akcja supermarketów W walce przeciw cenom jo-jo Supermarkety w Wielkiej Brytanii wspólnie postanowiły, że ich przedświąteczne promocje będą… uczciwe.   Brytyjski Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (Office of Fair Trading, OFT) uznał, że supermarkety stosują tzw. ceny jo-jo, czyli specjalnie je podwyższają, aby później obniżyć i oferować towar w promocji.   Teraz osiem więcej
data: 30.11.2012 r. Po teście kalendarzy adwentowych
 Po teście kalendarzy adwentowych Niemcy będą chronieni przed olejami mineralnymi z żywności Federalne Ministerstwo Ochrony Konsumentów zareagowało na test kalendarzy adwentowych Fundacji Warentest. Mają powstać przepisy chroniące konsumentów przed olejami mineralnymi z żywności.   Przypomnijmy, partnerska organizacja Fundacji Pro-Test z Niemiec, przeprowadziła przed adwentem test 24 kalendarzy adwentowych dla dzieci. Wszystkie zawierały szkodliwe więcej
data: 29.11.2012 r. Test kalendarzy adwentowych
 Test kalendarzy adwentowych Szkodliwe świąteczne czekoladki Czekoladki z kalendarzy adwentowych dla dzieci zawierają szkodliwe oleje mineralne – wynika z testu niemieckiej Fundacji Warentest. Dziewięć z 24 przebadanych kalendarzy zawiera szczególnie niebezpieczne związki – aromatyczne oleje mineralne, które są podejrzewane o powodowanie raka. Do czekolady przedostały się prawdopodobnie z kartonowych opakowań.   Partnerska więcej
data: 27.11.2012 r. Uwaga na…
 Uwaga na… …niebezpieczny jeździk dla dzieci Jeździk dla małych dzieci Step2 X-Rider jest niebezpieczny – kiedy dziecko przechyli się do przodu, jeździk może się przewrócić, a maluch spaść na głowę.   Producent jeździka w kształcie skuteru, Step2 X-Rider otrzymał cztery zgłoszenia od amerykańskich konsumentów, których dzieci spadły z zabawki. Kiedy dzieci wychyliły się do przodu więcej
data: 22.11.2012 r. Uwaga na…
 Uwaga na… …rolety niebezpieczne dla dzieci Rolety firmy Karwel są niebezpieczne – ich łańcuszek może stać się przyczyną uduszenia.   Przy łańcuszku rolet wewnętrznych (ściennych, mini) firmy Karwel brakuje zabezpieczenia, które chroniłoby przed przypadkowym zaciągnięciem pętli i zaplątaniem się w nią. Jest to szczególnie niebezpieczne dla małych dzieci, które bardzo łatwo więcej
data: 20.11.2012 r. Uwaga na…
 Uwaga na… …wady w Toyotach Jesteś właścicielem Toyoty? Niektóre jej modele mogą mieć wady, a nawet być niebezpieczne.   W części samochodów marki Toyota może dojść do powstania luzu połączenia wału końcowego z przekładnią kierowniczą w układzie kierowniczym z elektrycznym wspomaganiem. Przy częstym obciążaniu kierownicy w położeniu skrajnym, przy niskiej prędkości więcej
data: 17.11.2012 r. Nierzetelna reklama
 Nierzetelna reklama Lidl wprowadzał w błąd Reklamy Lidla wprowadzały konsumentów w błąd. UOKiK nakazał sieci dyskontów zapłacić blisko 2 mln zł kary.   Na początku tego roku w radiu, telewizji, prasie, na stronach internetowych i na bilbordach pojawiły się reklamy, w których Lidl powoływał się na wyniki kontroli produktów oferowanych pod marką własną marką, więcej
data: 12.11.2012 r. Zdrowie
 Zdrowie Grejpfrut nie zawsze zdrowy Że grejpfrut jest idealnym składnikiem zdrowej diety, że pomaga schudnąć i że jest przy tym smaczny – to wiadomo nie od dzisiaj. Ale okazuje się, że nie zawsze jest wskazany.   Zjedzenie grejpfruta lub wypicie soku z niego może przysporzyć nam problemów, jeśli jednocześnie zażywamy niektóre leki. W soku owocu znajduje się bowiem związek, który więcej
data: 03.11.2012 r. Neuromarketing
 Neuromarketing Reklama wprost do mózgów Podczas kupowania kierujemy się marką w większym stopniu, niż nam się wydaje. To, jak istotna jest dla konsumentów marka, udowodniły badania neurologa Reada Montague’a z Baylor College of Medicine. Studiując wyniki sondaży prowadzonych wśród konsumentów Coca-Coli i Pepsi spostrzegł on ciekawe zjawisko. Otóż kiedy ankietowani próbowali więcej