Uwaga! Ta strona używa plików cookies i podobnych techonologii (kliknij aby poznać politykę plików Cookies)
Akceptuj i zamknij
data: 22.11.2012 r. Uwaga na…
 Uwaga na… …rolety niebezpieczne dla dzieci

Rolety firmy Karwel są niebezpieczne – ich łańcuszek może stać się przyczyną uduszenia.

 

Przy łańcuszku rolet wewnętrznych (ściennych, mini) firmy Karwel brakuje zabezpieczenia, które chroniłoby przed przypadkowym zaciągnięciem pętli i zaplątaniem się w nią. Jest to szczególnie niebezpieczne dla małych dzieci, które bardzo łatwo mogą się pętlą udusić.

 

Producent rolet – Karwel – przygotował dla konsumentów, którzy są w posiadaniu feralnych rolet, mechanizm zabezpieczający przed zadzierzgnięciem i zaplątaniem przez małe dzieci. Niestety mechanizm ten trzeba dodatkowo kupić.

 

Mechanizm składa się z zaczepu do mocowania łańcuszka oraz łącznika zabezpieczającego łańcuszek, który przerywa łańcuszek likwidując pętlę.

 

Informacji na temat kampanii udziela producent: Karwel Z. Wędrychowski, K. Reński Spółka Jawna (adres: ul. Tysiąclecia 39, 13-203 Stare; tel.: +48 23 698 20 12, +48 23 698 22 50; www.karwel.com.pl). 

data: 04.12.2012 r. Akcja supermarketów
 Akcja supermarketów W walce przeciw cenom jo-jo Supermarkety w Wielkiej Brytanii wspólnie postanowiły, że ich przedświąteczne promocje będą… uczciwe.   Brytyjski Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (Office of Fair Trading, OFT) uznał, że supermarkety stosują tzw. ceny jo-jo, czyli specjalnie je podwyższają, aby później obniżyć i oferować towar w promocji.   Teraz osiem więcej
data: 30.11.2012 r. Po teście kalendarzy adwentowych
 Po teście kalendarzy adwentowych Niemcy będą chronieni przed olejami mineralnymi z żywności Federalne Ministerstwo Ochrony Konsumentów zareagowało na test kalendarzy adwentowych Fundacji Warentest. Mają powstać przepisy chroniące konsumentów przed olejami mineralnymi z żywności.   Przypomnijmy, partnerska organizacja Fundacji Pro-Test z Niemiec, przeprowadziła przed adwentem test 24 kalendarzy adwentowych dla dzieci. Wszystkie zawierały szkodliwe więcej
data: 29.11.2012 r. Test kalendarzy adwentowych
 Test kalendarzy adwentowych Szkodliwe świąteczne czekoladki Czekoladki z kalendarzy adwentowych dla dzieci zawierają szkodliwe oleje mineralne – wynika z testu niemieckiej Fundacji Warentest. Dziewięć z 24 przebadanych kalendarzy zawiera szczególnie niebezpieczne związki – aromatyczne oleje mineralne, które są podejrzewane o powodowanie raka. Do czekolady przedostały się prawdopodobnie z kartonowych opakowań.   Partnerska więcej
data: 27.11.2012 r. Uwaga na…
 Uwaga na… …niebezpieczny jeździk dla dzieci Jeździk dla małych dzieci Step2 X-Rider jest niebezpieczny – kiedy dziecko przechyli się do przodu, jeździk może się przewrócić, a maluch spaść na głowę.   Producent jeździka w kształcie skuteru, Step2 X-Rider otrzymał cztery zgłoszenia od amerykańskich konsumentów, których dzieci spadły z zabawki. Kiedy dzieci wychyliły się do przodu więcej
data: 20.11.2012 r. Uwaga na…
 Uwaga na… …wady w Toyotach Jesteś właścicielem Toyoty? Niektóre jej modele mogą mieć wady, a nawet być niebezpieczne.   W części samochodów marki Toyota może dojść do powstania luzu połączenia wału końcowego z przekładnią kierowniczą w układzie kierowniczym z elektrycznym wspomaganiem. Przy częstym obciążaniu kierownicy w położeniu skrajnym, przy niskiej prędkości więcej
data: 17.11.2012 r. Nierzetelna reklama
 Nierzetelna reklama Lidl wprowadzał w błąd Reklamy Lidla wprowadzały konsumentów w błąd. UOKiK nakazał sieci dyskontów zapłacić blisko 2 mln zł kary.   Na początku tego roku w radiu, telewizji, prasie, na stronach internetowych i na bilbordach pojawiły się reklamy, w których Lidl powoływał się na wyniki kontroli produktów oferowanych pod marką własną marką, więcej
data: 12.11.2012 r. Zdrowie
 Zdrowie Grejpfrut nie zawsze zdrowy Że grejpfrut jest idealnym składnikiem zdrowej diety, że pomaga schudnąć i że jest przy tym smaczny – to wiadomo nie od dzisiaj. Ale okazuje się, że nie zawsze jest wskazany.   Zjedzenie grejpfruta lub wypicie soku z niego może przysporzyć nam problemów, jeśli jednocześnie zażywamy niektóre leki. W soku owocu znajduje się bowiem związek, który więcej
data: 05.11.2012 r. Nowe logo Pro-Testu
 Nowe logo Pro-Testu Numer jeden Fundacja Pro-Test zmieniła swoje logo. Prosta forma i jedynka symbolizująca najlepsze produkty to główne zmiany.   Duży czerwony prostokąt, mniejszy – czarny z nazwą „Pro-Test” i duża jedynka – to nowy logotyp Fundacji Pro-Test.   Numer jeden w teście – takich produktów życzymy sobie wszyscy. Jedynka w naszym logotypie więcej
data: 03.11.2012 r. Neuromarketing
 Neuromarketing Reklama wprost do mózgów Podczas kupowania kierujemy się marką w większym stopniu, niż nam się wydaje. To, jak istotna jest dla konsumentów marka, udowodniły badania neurologa Reada Montague’a z Baylor College of Medicine. Studiując wyniki sondaży prowadzonych wśród konsumentów Coca-Coli i Pepsi spostrzegł on ciekawe zjawisko. Otóż kiedy ankietowani próbowali więcej